Yuma hier is al geschoren en wassen doen we op zondagochtend vroeg, Ik hou hem echt niet schoon een nacht en ik kan hem ook niet bij de merries op stal zetten
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Alleen nog niets aangevinkt omdat ik eerst nog mijn stagelessen afgewerkt moest hebben! Wat nu gedaan is en ik dus er kan aan beginnen!
Maar voor de paarden vind ik het altijd fijn als ze de vrijdagmiddag/avond hebben om bij te komen van een lange rit zodat ze weer fris in de ring staan. 
te lief. Wel weer een zorg minder. Sulky morgen maar even wassen want zaterdag krijgen de heren vrij. Wordt nog aardig stressen allemaal met school erbij
ga zo ook maar even een planning maken
echt fijn, al is t alleen al voor het vasthouden:)) kom je zaterdag hierheen?
Morgen vroeg nog maar eventjes de alcohol halen
Sappos schreef:Ik heb er ook super veel zin in. Zaterdag de ponys wassen. Mijn tuig is gewoon helemaal ingevet door een stalgenootjete lief. Wel weer een zorg minder. Sulky morgen maar even wassen want zaterdag krijgen de heren vrij. Wordt nog aardig stressen allemaal met school erbij
ga zo ook maar even een planning maken
Elienecht fijn, al is t alleen al voor het vasthouden:)) kom je zaterdag hierheen?