2 minipaardjes vermist ,waarscheinlijk gestolen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

tylando

Re: 2 minipaardjes vermist ,waarscheinlijk gestolen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 13:25

maar even off/on topic! valt het jullie ook op wat ik net gepost heb, dat zowel hetzelfde paardje als merrie als hengst te koop staat?

Hillady

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 13:29

tylando schreef:
maar even off/on topic! valt het jullie ook op wat ik net gepost heb, dat zowel hetzelfde paardje als merrie als hengst te koop staat?

Niet gezien eigenlijk . Ik neem ff een kijkje op de site !

Hillady

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 13:30

Maar bij de foto''s van de paardjes bevinden ze zich steeds op een andere plek bij de ene foto ziet het weiland er anders uit en bij de ander weer anders

tylando

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 13:31

ja viel mij ook al op...

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 13:34

Bassenqua schreef:
Laat maar gaan quera, niet iedereen wil het geloven en ja...dit is offtopic, ben ik me degelijk bewust van maar ja...in dit geval heb ik mijn kans gegrepen een serieuze waarschuwing aan alle bokkers te geven. Als er 1 persoon is die hierdoor haar/zijn paardje niet verkoopt aan Gea omdat ze op de hoogte zijn van haar praktijken dan neem ik alles voor lief, waarschuwing, permanente ban or whatever, dan is er in ieder geval 1 dier wat een hoop ellende bespaart blijft.

Ik had de behoefte niet om er een apart topic over te openen omdat Gea dan niet mee praat, dat had voor mij weinig zin. Ik heb 15 maanden gewacht op deze kans en ik heb hem gegrepen. :o

En dit vindt ik dus een duidelijke reden! :j
Dit alles is zeker off topic, maar ik acht een waarschuwing uit eerste hand van diverse kopers over TS wel als gepast.

tylando

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 13:35

idd vind waarschuwing hier terecht!

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 13:38

nou dat zie ik niet, heb ik nog een oude site ofzo?wil iemand me de link geven?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 13:38

Bassenqua schreef:
Laat maar gaan quera, niet iedereen wil het geloven en ja...dit is offtopic, ben ik me degelijk bewust van maar ja...in dit geval heb ik mijn kans gegrepen een serieuze waarschuwing aan alle bokkers te geven. Als er 1 persoon is die hierdoor haar/zijn paardje niet verkoopt aan Gea omdat ze op de hoogte zijn van haar praktijken dan neem ik alles voor lief, waarschuwing, permanente ban or whatever, dan is er in ieder geval 1 dier wat een hoop ellende bespaart blijft.

Ik had de behoefte niet om er een apart topic over te openen omdat Gea dan niet mee praat, dat had voor mij weinig zin. Ik heb 15 maanden gewacht op deze kans en ik heb hem gegrepen. :o

Ik heb nooit gezegd of ik het wel of niet geloof dus ook dat slaat nergens op, ik weet jou kant van het verhaal want ook ik heb jou topic over iris destijds gevolgd.
Maar goed het meest stomme is dat ook ik nu off topic ga dus vanaf nu aan ga ik ook niet meer reageren.

tylando

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 13:46

tomnaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 14:05

2 hengsten komen dus bij iemand vandaan en die foto's komen echt daar van het land vandaan dus zeker niet bij haar.

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 15:17

tomnaat schreef:
2 hengsten komen dus bij iemand vandaan en die foto's komen echt daar van het land vandaan dus zeker niet bij haar.

En zo kan iemand dus een leuke website neerzetten met andermans foto's en als je dan gaat kijken na afspraak maken, tref je een Iris en Benthe ea aan in een heel andere staat dan op de foto's.

En wat doe je dan..?
Weglopen, vergeten, next?
Of je gaat wat doen?
Dat laatste had ik ook gedaan als ik zoiets had gezien. :j
Dus ik begrijp Bassenque en Happinez en de andere kopers helemaal.
TS kan praten als Brugman, maar zichtbaar zieke pony's verkopen? :n
Beetje vreemde verkoopmethode...

matasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 16:15

Hengsten zullen wel even apart gezet worden en gepoets bij bekijken neem ik aan, want welke merrie eigenaar laat zijn pony daar achter..
Daarnaast denk ik dat deze pony's overal gratis of voor 50 euro vandaan geplukt worden, en daarna worden verkocht voor die 400, dan is het een "mooie winst"

Ben ik trouwens de enige die denkt dat Aryana een schaduwacount is? Niemand verdedigd ieman zodanig als je de verhalen niet kent, ts niet kent enzenz...

Elco

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 16:18

matasja schreef:
Hengsten zullen wel even apart gezet worden en gepoets bij bekijken neem ik aan, want welke merrie eigenaar laat zijn pony daar achter..
Daarnaast denk ik dat deze pony's overal gratis of voor 50 euro vandaan geplukt worden, en daarna worden verkocht voor die 400, dan is het een "mooie winst"

Ben ik trouwens de enige die denkt dat Aryana een schaduwacount is? Niemand verdedigd ieman zodanig als je de verhalen niet kent, ts niet kent enzenz...

Daar stuurde ik dus ook al een beetje op aan, dat ik het vreemd en irritant vond en of ze fam of iets dergelijks was van TS..

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 16:21

matasja schreef:

denk het niet, let maar op het taalgebruik en al de fouten van TS

matasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 16:23

Tjah, als je s haduwacount niet op moet vallen kun je maar beter even je beste nederlands ophalen, dit acount heeft ook nog niet zoveel berichten geplaats vandaar mijn twijfel over dit hele zaakje

Tess_C

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 16:31

Dit topic al een tijdje aan het volgen..

TS zegt ergens in de pagina's dat ze dit account eerder had dan het account wat een permanente ban heeft gekregen.

Heel raar als er dan staat bij het huidige account. geregistreerd op : ... 2011! terwijl het ban acount van 2004 is.

Nog meer leugens. Ben dan ook heel blij dat mensen wel degelijk waarschuwen . Of het nu off-topic is of niet!

TS moet zich schamen en de mods moeten eigenlijk zorgen voor een nieuwe ban voor dit acount.
Wat aryana betreft... Geen idee of ze familie of een schaduwaccount is ( je zou bijna denken van wel) maar ze heeft zeker weten een plaat voor haar kop , dat ze het zo opneemt voor iemand die zijn dieren niet goed verzorgd!

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 16:36

Zit net even op de site te kijken en inderdaad de foto's zijn van de vorige eigenaar aangezien ik het paardje Esperanza DMH Oleander's Joya een paar maandjes terug nog op MP zag staan met diezelfde foto

matasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 16:38

Dat ze iemand verdedigd als er geen bewijzen zijn prima, top zelfs! Maar er staan gewoon voor en na foto's! En niet bij 1 persoon maar meerdere! Daarom vind ik het raar en ruik ik nog een schaduwacount.

Bassenqua

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 16:50

Zal allemaal prima kunnen hoor, Gea adverteert op MP ook onder verschillende namen....of kruisjes, verschillende plaatsnamen etc. Waarom een eerlijk iemand dit zal doen is mij niet duidelijk, ik wordt er alleen nog maar achterdochtiger van. ;)

Tess_C

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 16:52

Bassenqua schreef:
Zal allemaal prima kunnen hoor, Gea adverteert op MP ook onder verschillende namen....of kruisjes, verschillende plaatsnamen etc. Waarom een eerlijk iemand dit zal doen is mij niet duidelijk, ik wordt er alleen nog maar achterdochtiger van. ;)

amen _/-\o_

Change3x

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 17:54

Ik heb even een paar pagina's gelezen.
Is er nou al actie ondernomen? Dat kun je beter doen dan alleen maar bekvechten hier.

Tess_C

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 17:57

Change3x schreef:
Ik heb even een paar pagina's gelezen.
Is er nou al actie ondernomen? Dat kun je beter doen dan alleen maar bekvechten hier.

Wat zou er dan aan actie ondernomen moet worden?
Mods zijn waarschijnlijk al gewaarschuwd, daarbij reageert de TS ook niet meer.
Dierenbescherming is al menig keer daar geweest. ( is in dit topic terug te vinden)

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 17:58

Omdat dit topic een beetje uit de hand loopt, plaats ik hier even een slotje voor overleg.

Moderatoropmerking:
Het tijdelijke slotje, wordt vervangen door een definitief slotje. Helaas zijn het onderwerp en de reacties richting TS de aanleiding om het topic geheel een andere richting op te gaan dan wat de bedoeling is / was geweest