Arrrghhhh, wat is daar gebeurd?? Windvlaag en.... weg Wannie????
Twinklestar
Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-12 20:50
Zoiets
[I
Oogies dicht , lekker in de zon ......
Wel wat streperig geschoren , heb met het haar mee geschoren zodat het niet te kort zou zijn. Hij stond tijdens het scheren niet eens vast en vond het heerlijk om van zijn jas verlost te worden
En de vloer voor de nieuwe stallen
Laatst bijgewerkt door Twinklestar op 17-05-12 21:09, in het totaal 1 keer bewerkt
Naaaaaaaaa, dat valt zeker niet tegen, ziet er keurig uit zou ik zeggen en op de stripes and stars letten we ff niet, hij hoeft tenslotte niet naar de keuring hé. Maar ik vind hem zeker niet mager, ziet er goed uit, beter dan te vet, dat is veel ongezonder Lieve Wannie
Is goed Kit, morgen ben ik ook vrijwel hele dag thuis, dan wordt George hakkie tjakkie, tenminste.... ik heb vanmiddag weer ff gevoeld...zijn z'n ballen weg...!! Heeft zeker een voorgevoel....
Twinklestar
Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-12 21:42
Zal je morgen wel even bellen dan.
Ballen weg ???......zo koud was het toch niet vandaag ?
Hoe laat moet hij ? Dan bel ik je niet op die tijd
Succes alvast , en George.......... .
ProudOfPride
Geplaatst: 17-05-12 21:47
Wat een braaf poepiepaardje zeg! Die zal zeker wel blij zijn.....
En je mooie nieuwe vloer!!! Toppie hoor!
Hahha Georgie ziet de bui al hangen.... Die denkt verstoppen die dingen
mini1970
Geplaatst: 17-05-12 21:47
Da komt rond de middag (hoop na de lunch... ), maar als ballen morgen nog weg zijn, dan zal ik ff overleggen.... nee, aan de kou kan het niet liggen
En echt hengst issie ook, de hormonen gieren door zijn lijf...poepievervelend dat ie is...
Twinklestar
Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-12 21:52
Ach ja, mannen
Hoop wel dat je zijn "kroonjuwelen " vind zeg
sandra3235
Geplaatst: 17-05-12 22:02
Heeft Kit toevallig tomatensoep gemaakt?Die had er ook heel veel ballen inzitten,je weet niet
Ik vind Wannie mooi opgedroogd zeg en het valt me nog mee,je kan zien dat hij alweer goede zorgen heeft gehad
Twinklestar
Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-12 22:11
Laat ik nou toch werkelijk vanavond tomatensoep MET ballen gegeten hebben .
Maar het zijn niet de ballen van George hoor .
San, ik ben ook blij met Wannie zoals hij er onder vandaan kwam, had veel erger verwacht . En zijn koppie is nu zo lief En hij is zo mooi wit nu , dat word toch echt DE trend hoor over een paar jaar.........wit
Heb wel zo moeten lachen om Cheveyo, die had eerst alle borstels etc. uit de poetsbak gejat en overal heen geslingerd terwijl ik met Wannie bezig was. Daarna wou hij met Wannie gaan spelen maar had geen houvast meer op dat korte haar . Nu grijpt hij Wannie's manen maar beet
Jaaaaa, hij heeft ze weer laten hangen, net ballencheck gedaan en zakkie is weer gevuld
Ik wil zijn ballen best voor je bewaren hoor Kit, kan je ze invriezen voor je volgende soepje??
Cheveyo....
Heerlijk dagje vandaag, hard gewerkt, veel gedaan, voldaan gevoel.... komende dagen weer regen..
Twinklestar
Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-12 22:42
Nou, hoeft niet hoor Ger........ Heb niet van die grote soepkommen , zijn ze meteen vol met 1 bal
Af en toe een buitje joh........moet kunnen toch
sandra3235
Geplaatst: 17-05-12 22:43
Oh ja Kit,mooie vloer zeg
tomatensoep
Wannie ziet er zeker mooi uit,ik houd niet van schimmels en witte paarden,maar ja je gaat overal aan wennnen schijnt,want ik begin het steeds mooier te vinden net als bont en witkoppen
Haha dat deed Cheveyo anders nooit hoor bruine rat ging er altijd met de borstels vandoor en pas maar op staarten hangen vind hij ook erg leuk,Kaylee's staart kan nu weer aangroeien tenminste