Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
capopjekop schreef:feit dat je op wedstrijd gaat maakt niet uit. Ik vind je echter te lang en je zadel lijkt ook niet goed te liggen.
Maaikee43 schreef:capopjekop schreef:feit dat je op wedstrijd gaat maakt niet uit. Ik vind je echter te lang en je zadel lijkt ook niet goed te liggen.
Mijn zadel ligt al sinds tijden goed. Ik vraag geen commentaar op mijn lengte dit is niet te groot te zwaar topic en ik breng hem niet uit balans. Hij was alleen iets naar voren geschoven maar dat kwam omdat ik mn staartriem iets te los had gedaan volgensmij en hij daarom naar voor was gegaan maar dit is al een tijdje geleden
Maaikee43 schreef:Ik rijd mijn shetlander ook. Misschien niet zo mooi voor het plaatje maar hij heeft duidelijk geen last van mij
(Je kunt mijn profiel kijken voor een foto). Al mag het plaatje dan niet zo mooi zijn, ik kan wel normaal dressuur met hem rijden wat we met ups en downs trainen (ook les). En hopelijk kan ik snel op wedstrijd!
Gelieve geen commentaar dat wij op wedstrijd gaan!
RoosxBill schreef:Ik had laatst een meisje van 11 die kwam kijken maar die was ook heel klein voor haar leeftijd.
Helaas durfde ze niet allen op Roos te rijden (terwijl ze bomproof is) dus dat ging niet door.
Gisteren kwam er een klein meisje van 6 met haar moeder die alles nog moet leren.
Ik hoop dat hun Roos een keer in de week willen doen, ik wacht nog op antwoord van hun.
Verder heb ik nog een meisje van 11, maar die begint helaas ook een beetje groot te worden.
Op mijn shet(1.12) kan 1.55/1.60 nog net aan.
Ze is trouwens inderdaad uitgeschoten met groeien, haar ouders zijn beide 1 meter en de rest van de familie is t/m 1.05.
melody7 schreef:Elin_ schreef:@melody ik vind je ook veel te groot hoor..![]()
Waarom niet ernaast gaan lopen en grondwerken ? Nee persee rijden omdat het zo ''leuk'' is..
nou, je kent me niet, maar het gaat mij totaal niet om 't rijden, mijn verzorgpony (D-pony)
heb ik minstend 2,5 jaar ernaast gelopen, voor ik erop ging, velen zouden gestopt zijn omdat het 'saai'
zou zijn, vind ik niet, en ik rijd niet vaak op shetten, maar gewoon soms,
en ik ga met pinksteren naar ponyparkcity (ben er nog nooit geweest)