anders trek je me maar aan mn jasje hoor (mits ik niet in een andere ring loop )
Larachel
Geplaatst: 17-08-11 13:35
Hier is het boekje ook binnen, wij zijn nummer 246 & 248!
joysjuh1987
Geplaatst: 17-08-11 13:36
haha ja is goed. mag wel druk aan het oefenen de kleine spruit is vanaf dag 1 al niet bij mams in de buurt alleen als hij drost heeft. Elke dag maar ff wandelen met beide tegelijk
Meavey
Geplaatst: 17-08-11 13:38
Oh fijn ze beginnen nu in 3 ringen met veulens. A hengtveulens B merrieveulens en C geboren na 30 mei.... Dacht ik fijn eens alleen in 1 ring te hoeven zijn met de veulens... Maar zo zijn de veulenreeksen wel sneller klaar dat scheelt. Saphira zit bij Chacha en Noa, Buggy met Nina en Silver, en Foxy met Cinderella.
Tosadog
Geplaatst: 17-08-11 13:44
Gezellie..zijn er 3 of 4 ringen? Wie is Noa?? Ik ken al die namen niet hoor...
Maar stress kip als ik ben gelijk linda smsje gestuurd SORRY LINDA.
Rafiki is als 93ste in ring B. hoelaat zal ik dan ongeveer aanwezig moeten zijn? zal hij na de pauze pas zijn? mijn moeder wil het allemaal ook graag weten i.v.m. haar evt les met haar paard en de chauffeur wil het ook graag weten. wat denken jullie? ik wil niet te laat zijn hihi.
vandaag Rafiki geschoren, want volgende week gaat hij mee naar de keuring. hij was super braaf! alleen zijn beentjes vond hij beetje vervelend, dus heeft mijn moeder effe voor praam gespeeld (neusje goed vast gehouden) en bij zijn oortjes en de rest van zijn hoofdje uit voorzorg 'praam' gespeelt. voor de rest hoefde ze er alleen knuffels en hooi in te stoppen
Rafiki VOOR het scheren
Een Rafiki NA het scheren en jippie ik heb zijn stippen er niet afgeschoren
IvysToeter
Geplaatst: 17-08-11 20:26
Sappos schreef:
Ow ik kom ook naar de keuring, in het wit. Zal helpen met aanjagen en mochten er mensen een handje nodig hebben dan ben ik er
dat onthoud ik mocht Linda dan onverhoopt nog in een andere ring bezig zijn, dan mag je mij komen helpen met aanjagen
Tosadog
Geplaatst: 17-08-11 22:21
He Anja en Jolanda, ik zit een rubriek later in 36A met Matar, en Blonde Keet ring A Rizzy zit in rubriek 10A, ring C. En ChaCha zit in rubriek 7A, ring C, idd. bij Saphira en Noa.
Hoe zit ik dan qua tijdindeling? Ben ook zo'n licht wat dat betreft..
melanie_h
Geplaatst: 17-08-11 22:28
Allemaal druk aan het maken voor de spekkies. Ik maak me meer druk om het meelopen aan het halstertje en het netjes stilstaan. Heb vanaf vrijdag nog 1 week om te oefenen met Cyro., dat word dus een spoedcursus voor hem
probabeest
Geplaatst: 17-08-11 22:33
volgens mij kan je ongeveer van 10 paardjes per half uur uitgaan, denk dat je dan aardig goed zit
ik heb nog geen boekje maar hoorde van mariska dat ik er ook niet tussen sta kreeg toen het inschrijfformulier niet gedownload en heb toen maar een mail gestuurd met de gegevens en met de vraag of ze even wilde bellen of mailen mochten er iets niet duidelijk zijn of meer info nodig hebben, niets over gehoord dus dacht dat het zo goed was......toch niet helemaal denk ik, morgen maar even bellen..... zal zo in ieder geval de mail nog een keer versturen....
Tosadog
Geplaatst: 17-08-11 22:33
Dat lukt jou wel Mel!!
Oei Natas, ik zou toch morgen maar een telefoontje eraan wagen..
probabeest
Geplaatst: 17-08-11 22:40
ik heb net al een mailtje gestuurd, komt vast goed