Dan kan ik beter iets met mijn top doen Laag uitgesneden of iets
sandra3235
Geplaatst: 30-03-11 11:49
Naakt
Lauke
Geplaatst: 30-03-11 11:49
Ik ben wel heel benieuwd wanneer het is :p kan geen datum vinden maar aangezien het hier heel dichtbij is en m'n verzorgpaarden een paar huizen verderop staan zou ik ook nog wel even langs willen glippen met m'n camera
Dat word vast gewaardeerd door het publiek! Maareh, heb je al eens geprobeerd stelling te vragen en druk op de schouder te geven a lá 'natuurlijke bewegingen nabootsen'?
Lauke
Geplaatst: 30-03-11 12:02
E_Nalanta schreef:
LBfotografie schreef:
O, dan kom ik wel even langs! leuk!
Dan zien wij elkaar denk ik ook wel, mijn moeder vond het ook een leuk idee om langs te gaan dus ik denk dat ik kan komen!
Denk het wel ja
Ik g nog ff kijken of k een vriendin mee kan slepen :p is wel zo gezellig
krijg ineens weer beelden van roze tutu's enzo......
Weet je, ergens vind ik het wel leuk dat ik niet in functie ben zeg maar... Heb ik tenminste tijd om met iedereen weereens te praten, te helpen, aan te moedigen, etc...
Ja dan steekt hij zn middelvinger op Het knielen vindt hij sowieso geen heel leuk truucje, hij is een keer per ongeluk gaan liggen in zn enthousiasme en toen uitgebreid beloont maar hij doet het echt niet nog een keer. Hij vindt het steigeren het leukste
Sandra en gedragen...iets klopt niet...
flyer
Geplaatst: 30-03-11 12:57
Ben weleens uit de ring gekomen met mijn blouse open,precies op de juiste hoogte Het hielp denk ik wel,was een 1e premie