We gaan dit doen voor de eerste keer,dus we zien wel
(alleen ligt het eraan hoe het met mijn broer gaat of we ook echt aanwezig zullen zijn
) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
LADPR schreef:divigostab schreef:En mocht er iemand wel de ervaring hebben dat een wel AMHA eigenaar vervelend of minachtend doet, dan hoop ik dat het aan mij gemeld wordt.
Ik had juist begrepen dat er altijd een ontzettend goede en gezellige sfeer is op deze show?

Maar als je gewoon meedoet om het meedoen dan "moet" je helemaal niks. En wat de kleding betreft, ook hier kun je veel geld uitgeven om echte showkleding aan te schaffen, maar misschien heb je ook nog wel een net jasje in de kast hangen, met een mooie broek. Het gaat tenslotte om "show" en daar mag best een beetje bling bling bij komen. En als je een mooi halstertje voor je paardje hebt zal niemand je er om diskwalificeren, en ook niet als je met groene rubber laarzen in de ring komt. Maar invlechten van de manen en staart word eigenlijk niet gedaan. De halter klasses gaan sowieso veel meer om uiterlijk vertoon dan de andere klasses.