Buck heeft best veel dekens, maar is dan wel geschoren en loopt 24/7 buiten. Met die vrieskou heeft hij 2 dikke dekens op, met dit weer dunnere uitraart. Verder een uitrijdeken etc voor het mennen en het rijden anders is de overgang van dekens naar niks ok weer zo groot en word die stijf!
Pako, heeft nu 2 dekentjes moet nog wel wat voor hem scoren oa fleecedeken dan kan die ook worden geschoren.
Ciska, heb 10 haarballen, varierend van fokmerrie tot ruintje, van bijna een jaar tot 16, van helemaal groen tot ZZ dressuur. Er zijn 2 veulens op komst, heb 2 jonge hengsten in de opfok, een paar jonge merries en alle volwassen pony's worden enthousiast getraind en uitgebracht in de sport.
Puchje
Geplaatst: 28-02-10 21:42
Hey Ciska! Toevallig was ik vanmiddag nog aan je aan het denken, met de volgende vraag: Waarom heb je Dennis eigenlijk laten ruinen?
Zeker niet om zijn karakter hoor, tis een lief doetje. Vorig jaar heeft hij 2 maanden alleen gestaan(wel in het land naast de andere) omdat ik tussen de geboorte van de veulens en de 1e drachtige merrie neits voor hem had om bij te lopen. En dat heeft hij ZO enorm verschrikkelijk gevonden zodat hij niet te genieten werd en helemaal inviel. Dat wou ik hem niet nog eens aan doen. Omdat een oudere hengst castreren best een flinke ingreep is heb ik nog lang getwijfeld omdat ik het zelf dood eng vond. Maar dit was voor mij het enige juiste wat ik voor mijn liefste vriendje kon doen.
loyalty
Geplaatst: 28-02-10 21:46
echt waardeloos als je iets leuks wilt kopen voor je Shet! enige is idd via internet! ga is kijkje nemen op die site
zal ik ook wat vertellen Ike 22 en heb merrie van 12 en ze heet Sjekkie loopt voor de wagen, nu enkel span hoop in de toekomst 2span lange teugelen vind ze ook erg leuk!