wendypony schreef:hangen ze dan de slee aan de mond???
nee tuurlijk niet, maar ze zetten dusdanig veel druk op de leidsels dat de strengen los vallen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Mandieetjee schreef:Wauw Lepeltje, Wat geweldig mooi om te zien, en wat een lef zolangs de weg, en wat vind ik dat de autos met dit weer ook behoorlijk hard rijden joh!

Lepeltje schreef:Mandieetjee schreef:Wauw Lepeltje, Wat geweldig mooi om te zien, en wat een lef zolangs de weg, en wat vind ik dat de autos met dit weer ook behoorlijk hard rijden joh!
Het was 4 jaar geleden, dus weet niet meer hoe de wegen toen waren. Sorry was ik vergeten erbij te zeggen.![]()
Maar als het er nog ligt als ik thuis ben ga ik het zeker herhalen!![]()
Hier is het topic van toen:
[RT-HAW] De shetlanders voor de slee!
wendypony schreef:dat vind ik ook sneu
ik heb geen beschikking over een tuig oid dus ik heb een halstertouw om de hals gedaan en daar hangt me slee met sto touwtjes aan om de borst en dan gewoon longereelijnen als leidsels werkte eigenlijk best en ging super

Dennis schreef:Is een 12 jarige dekhengst die pas sinds 3 maanden wat anders doet dan alleen maar dekken. Het is zo'n brave en super fijne pony om mee te werken. Helaas gaat hij in Januari weer naar zijn eigenaar (na de hengstenkeuring).
Zelfs nog een stukje gallop gedaan. 
shetlandfan schreef:Jaa! Het is gelukt om vanmiddag m'n Vosje voor de slee te knopen. Het was de eerste keer dat ik haar voor de slee had geknoopt. Vosje liep alsof ze nooit anders had gedaan zo braaf.
Oude slee opgezocht, super stevig ding. Zweng aan de slee bevestigd, strengen verlengd. Pony ervoor en gaan met die banaan!Zelfs nog een stukje gallop gedaan.
Jammergenoeg alleen geen foto's. Had niemand die foto's kan maken.
Misschien morgen nog een poging als de sneeuw blijft liggen...
De pony werd gewoon aan het halster door het land geleid, terwijl de ander op de slee zat en de 'teugels' vasthield. Ging perfect, ook nog een paar stukjes draf gedaan.