Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
heb bonita's manen inmiddels ook gedaan denk dat het nog wel deels lukt als ik het ga cammoufleren dat het toch wat lijkt. marieke zou jij daarom morgen even langs ons willen komen en kijken wat het beste is? je hulp is trouwens wel erg welkom als wij met de kroonmerrie's de ring in moeten denk ik
ik voelde me er echt vet poedersuiker over enzo! maargoed hopen dat de pony's het goed doen en dat we ergens int midden eindigen dan is pappa vast wel weer blijer...
Vanmorgen eerst Camilla in de baan begon meteen goed ze werd 3e geplaatst met veulenpremie 
dit viel mij aan de ene kant ietsjes tegen maar ze is nog niet helemaal goe dontwikkeld waardoor dit waarschijnlijk kwam
Petrianne (met mij) liep op een 4e plek en Susanne met pappa op de laatste tijdens het stappen in die achterste ring zaten ze vet te loeren naar peet helaas niet naar voren maar wel een 1e premie
Echt super blij!!! Suus had een 2e premie kon ik me wel in vinden....
Kreeg van de jury nog de opmerking dat ik een mooie pony had allene het hoofdje had wat hoger gemoeten want dan ging ze beter lopen en werd het nog beter....
mareh ik vertel later nog wel eve verder mijn zusje is jarig en krijgen 40 man op visite;)
... hahah.
!!Fleur1977 schreef:Ja, idd, Lisette!! Pff, ben blij dat we vandaag even lekker niets hebben hoor!
Ik vond het ook leuk dat je er was Femke, een hele toer maar je was er wel mooi bij! En zelfs nog goed geholpen! Maar idd, je omschrijft het ook goed, het was druk maar ook ontspannen, gezellig en relaxt. We hebben het wel eens hectischer gehad hoor! En ik ben zo trots op mijn pony's, allemaal zo goed gedaan!
Arvanti_haf schreef:mens, wat een drukte Lisette! jij blijft doorhollen?
Jah, ik vond het MEGA gezellig gister!!!!!
en druk maar toch zo ontspannen, en relext, ondanks dat het soms ff rennen was. Nee, echt SUPER dagje!
Super Lisette die 1e premie, das wel gaaf zeg, idd, 1e keer?
ben net wakker, hihi en sliep op 9 uur! whahahhaha
ik ben nu trouwens ook wel erg moe dus ga zo maar slapen!
gister toen was ik even bij horsting z'n pony's en die hadden de veulens gewoon losstaan end ie liepen niet weg ofzo maar toen ging de ene de verkeerde kant op dus ik pak hem terug dmv. mijn 2 vingers achter het halster te doen en zo terug te hale zegmaar helemaal niet zwaar toen had ik hem los en deed mijn ene vinger op het draai lijntje zegma best pijn net alsof het open was en diegene zei al van gaat het ik zo ja hoor (niet helemaal) maar kd8 gewoon doorgaan... het deed later nog wel zeer en vandaag kwam er een bult onder dat draailijntje te zitten en best gevoellig enzo... mijn mamma denkt dat er iets inzit maar het kan ook ontstoken zijn dus even afwachten anders maar even naar laten kijken
en de frituur voor de patat was echt vet vroeg uit dat vond ik wel een beetje oliebol geregeld
ohja en het geluid kondne jullie dat verstaan? vond het heel magertjes!
)