Premiekeuring Dalen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

liiisette

Re: Premiekeuring Dalen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-09 21:16

Marieke heb jij ook een enter ertussen zitten die weinig manen heeft? onze heeft heel weinig manen en nou moet ik ze ook nog gaan uitpluisen enzo hoop dat ze nog wat over houdt!

Fleur1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 09:19

Oh, dat is balen... nee, de enters hebben hier megaveel manen vind ik zelf, echt mooi joh! Dus daar heb ik wel geluk mee!

liiisette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-09 12:21

Nou hoe is het hier allemaal al druk aant wassen? ik ga zo even eten en daarna beginnen maar moet ook nog de advertentie's klaarmaken die er morgen komen te hangen :( heb bonita's manen inmiddels ook gedaan denk dat het nog wel deels lukt als ik het ga cammoufleren dat het toch wat lijkt. marieke zou jij daarom morgen even langs ons willen komen en kijken wat het beste is? je hulp is trouwens wel erg welkom als wij met de kroonmerrie's de ring in moeten denk ik
ik heb (alweer)ruzie gehad met mijn vader dus het gaat niet echt lekker tussen ons zegmaar... hij zegt dat dit het laatste jaar is dat we naar de keuring gaan omdat hij er geen lol meer in heeft ;( ;( ;( ik voelde me er echt vet poedersuiker over enzo! maargoed hopen dat de pony's het goed doen en dat we ergens int midden eindigen dan is pappa vast wel weer blijer...

femke zou jij a.u.b. de uitslagen voor mij grotendeels willen bijhouden? vooral van mijn rubrieken? en hoe kan ik je herkennen?

Arvanti_haf

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 12:27

Ten eerste zie ik wel of ik kom... ten tweede kom ik pas rond 11/12 uur ALS ik kom, en ten derde herken je mij aan Arvanti op mijn t-shirt/trui of bodywarmer... ten vierde loop ik sowieso met kruk, ten vijfde hihi... vooral bij de molenstraat te vinden denk ik :D

En ik garandeer helemaal niks voor morgen en weet ook niet of ik een eigen boekje ga kopen. kweet nieteens hoe ik me morgen voel, en dat verschilt nogal per dagdeel/uur, hihi...

IEDEREEN WEL HEEL VEEL PLEZIER EN GELUK MORGEN (succes is zo stom, het hangt van de mening van een ander af...)
en lekker genieten!

liiisette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-09 19:24

Nou sorry hoor vind je nu wel heel bot/aanvallend over komen :?

Arvanti_haf

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 20:53

Haha, nee, man, gekheid...... kbedoelde meer van, ik zie wel of ik kom. ik wil heel graag, maarjah, ouders vinden het eng als ik nu ga rijden, een uur heen en een uur terug.... snap ik ook wel, ben ook niet helemaal zeker over mezelf.... kheb er wel mega zin in. Daarom wil ik ook zo graag...
kwil eigenlijk om 10 uur hier weg... maar bedoel niks verkeerd, kwas meer gewoon aan het opsommen, omdat je 3 vragen stelde, hihi

annemarie_r

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 20:55

Ja, wij hebben Simon ook gewassen, ging best goed! hij staat nu in een wei zonder zand en we hopen dat we morgen er niet teveel na werk van hebben. We gaan hier optijd weg, zodat we eerst even kunnen kijken bij de veulens. Iedereen heel veel succes!!
Ben ook wel benieuwd naar jullie...

Arvanti_haf

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 20:56

leuk man, succes!

Arvanti_haf

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 20:55

was een geslaagd dagje jongens, giga genoten!
en iedereen gefeliciteerd met de behaalde resultaten!

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 20:58

En nu ben ik benieuwd naar de resultaten ;)

Arvanti_haf

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 21:01

twas echt genieten, leuke mensen gezien en gesproken, ontspannen sfeertje. Khad daar meer bekenden dan in kootwijkerbroek en uhmmmmm wenum wiesel leek het wel. Zoveel bekende gezichten, was echt leuk. Kga nu slapen, tot volgende week, hihihihihihihihhi...
ik was behulpzaam publiek, of een luie hulp, hihi.... denk het 1e, hihi.... nee, echt een zalig dagje gehad! Kwilde naar kootwijkerbroek EN Dalen, en dat is me gewoon gelukt. Ben daar zo blij mee!!!!!

liiisette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-09 22:07

Nouja hier nog snel even mijn uitslag ook speciaal voor dennis :):) Vanmorgen eerst Camilla in de baan begon meteen goed ze werd 3e geplaatst met veulenpremie :D
Daarna Celesta in de baan die stond d8 ik laatste of ena laatste met geen premie :( dit viel mij aan de ene kant ietsjes tegen maar ze is nog niet helemaal goe dontwikkeld waardoor dit waarschijnlijk kwam
daarna de enter in de baan die liep ook laatste of ena laatste met geen premie hier baalde ik wel erg van maar heb wel deels gehoord waar het aan lag
score's van pony's:
Camilla 5,65,65
Celesta 5,65,60
enter 5,55,60 of 65
ik heb wel in het boekje staan wat het betekend volgensmij is de eerste Conditie en dan beweging en dan type of die laatste 2 net andersom

daarna de kroonmerrie's in de baan die zaten met z'n 2en in 1 rubriek maar gelukkig zijn er lieve mensen die wel even willen helpen :D Petrianne (met mij) liep op een 4e plek en Susanne met pappa op de laatste tijdens het stappen in die achterste ring zaten ze vet te loeren naar peet helaas niet naar voren maar wel een 1e premie :D :D *\o/* Echt super blij!!! Suus had een 2e premie kon ik me wel in vinden.... ;) Kreeg van de jury nog de opmerking dat ik een mooie pony had allene het hoofdje had wat hoger gemoeten want dan ging ze beter lopen en werd het nog beter....
deels was dat wel zo maar toen het hoofdje wat omhoog werd gehaald door mij ging ze anders stappe waardoor we haar maar zo lieten..... Maar een 1e premie was ik echt vet blij mee :D

Marieke je hebt wel 2 daagjes nodig om bij te komen ofniet? en Jeroen wel 5 haha sorry dat ik je geen gedag had gezegt heb je nog wel geroepen mar dat hoorde je niet maar we zijn heel snel na onze rubriek naar huis gegaan omdat we om 6 uur een bbq hadden ;)

kampioenen enzo is mij wel verteld heb alleen nog onthouden dat horsting uit borger de midden of kleine maat kampioenhad en dagkampioen is die van veenstra uit oranje.... en gossen had het veulen kampioen en lanting had er 1 of 2x kampioen bij zitten

Verder was het natuurlijk erg gezellig maar ook warm daarbinnen :\
femke ben je nog goed thuisgekomen? Je hebt wel genoten toch?

ik ga zo maar eens even slapen :wave

Fleur1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 09:10

Zo, ik ben ook weer uit bed. Was zeker een geslaagd dagje hoor! Pff, wel druk en warm maar ik kwam met een heel goed gevoel weer thuis, alles is echt super verlopen, mede dankzij alle hulp die we hebben gehad!

We hadden vier veulens mee die alle vier een premie hebben gehad. Twee van Mr. Marengo en twee van Wonder Boy, dus voor de hengsten ook helemaal goed. Charlie Boy van Wonder Boy is zelfs reservekampioen geworden! Echt niet te geloven! Er was een megagroep waaruit ze moesten kiezen, de hele groep paste niet eens in de rondstapring en dan wordt hij zowaar reservekampioen! Dat was echt supermooi!
De enters hadden ook allemaal een premie. Verder allemaal een 2e premie maar Therese liep op kop met een 1e premie, echt heel goed. Die is nu dan ook kroon. Tessy trouwens ook. En Sella die tot nu toe steeds een 3e premie had gekregen liep op de 2e plaats en kreeg een 2e premie, nou dat was ook helemaal super natuurlijk. Nu mag ze ook blijven!!

Zo, even een kort verslagje! Gefeliciteerd met je 1e premie Lisette! Heb ik niet eens gezien maar het was ook zo druk en ik ben meestal achter in de stallen bezig en moet zorgen dat ze op tijd klaar staan dus dat loopt steeds wel door.. Had ze al eens eerder een 1e premie gehaald? Wel fijn dat ze je bij Susanne nog die tip gaven he? Daar heb je tenminste wat aan!

Nou, ik ga bezig de bende op te ruimen! Je wilt niet weten wat hier allemaal ligt voor de deur...

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 09:18

Gefeliciteerd Lisette en Marieke!!!!!
Volgens mij beide resultaten waar jullie dik tevreden mee kunnen zijn.

Nu ik nog volgende week!

Fleur1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 09:27

Ja, nu ben jij aan de beurt! Ik ben blij dat ik het heb gehad in elk geval hoor haha en we zijn zeker dik tevreden hier en hier en daar flink verrast!

liiisette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-09 10:48

Het was petrianne waar ze die tip bij gaven ;) mareh ik vertel later nog wel eve verder mijn zusje is jarig en krijgen 40 man op visite;)

Arvanti_haf

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 11:24

mens, wat een drukte Lisette! jij blijft doorhollen?

Jah, ik vond het MEGA gezellig gister!!!!!
en druk maar toch zo ontspannen, en relext, ondanks dat het soms ff rennen was. Nee, echt SUPER dagje!

Super Lisette die 1e premie, das wel gaaf zeg, idd, 1e keer?
ben net wakker, hihi en sliep op 9 uur! whahahhaha

Fleur1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 11:54

Ja, idd, Lisette!! Pff, ben blij dat we vandaag even lekker niets hebben hoor!
Ik vond het ook leuk dat je er was Femke, een hele toer maar je was er wel mooi bij! En zelfs nog goed geholpen! Maar idd, je omschrijft het ook goed, het was druk maar ook ontspannen, gezellig en relaxt. We hebben het wel eens hectischer gehad hoor! En ik ben zo trots op mijn pony's, allemaal zo goed gedaan!

Arvanti_haf

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 11:57

jahhhhhhhhhhhhhhh, mag je ook echt zijn... ik vond het sfeertje echt goed!
Charley was lieffffff en Sella, knappe meid.... ach, ze hebben allemaal wat! Maar je mag idd echt tevreden zijn! Ben echt mega blij dat ik gegaan ben, en vanaf 12 uur was ook mooi zat. Ik zag NET dat jullie reservekampioen met de veulens waren, dus eigenlijk weinig gemist, hihi

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 12:17

Gefeliciteerd met de behaalde resultaten!
Het was een zeer geslaagde dag zo te horen.

annemarie_r

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 12:33

Nou, dan mag ik ook even ons resultaat hier melden, geen premie. Helaas, maar (ook de hoefsmit) de juryleden zagen dat hij met zijn achterbenen tijdens het neerzetten draaide, dus tja, kan ze geen ongelijk geven. moeten we ook maar geen pony kopen op alleen zijn aftekeningen :D ... hahah.
Uiteraard iedereen gefeliciteerd!! Wij genieten gewoon van Simon bij ons in de wei en waarschijnlijk volgend voorjaar gaan de ballen eraf }> !!
wel was het een geslaagde dag! Vond het erg leuk om een keer bij de shetlanders mee te maken.

Arvanti_haf

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 12:39

Haha, mooi man. Kheb je niet gezien geloof ik. Tjah en idd, tis maar net waar je voor gaat... as het om zijn vlekjes ging, en het voor jullie een moppie is, is het toch prima! boeiennnn, tuurlijk was het leuk geweest, maar hij krijgt er vast geen knuffel minder om!

annemarie_r

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 12:47

De reacties om de ring en om ons heen waren erg positief, maar de jury had het snel door hoe hij zijn benen neerzette, tja, dan is het snel bekeken.
Maar goed, het had leuk geweest, maar voor ons was er idd geen extra belang bij. Het gaat ons om hem hier thuis.
De fokker heeft hem voorgebracht en de hengstenhouder van zijn vader heeft zich er ook nog mee bemoeid, voor de puntjes op de i!!

Fleur1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 13:08

Jammer, ik heb je ook niet gezien helaas. Maar het gaat idd gewoon om een leuke dag en om het meedoen, dan is het niet eens belangrijk en hengsten is sowieso lastig om een premie op te krijgen hoor!

liiisette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-09 20:59

Fleur1977 schreef:
Ja, idd, Lisette!! Pff, ben blij dat we vandaag even lekker niets hebben hoor!
Ik vond het ook leuk dat je er was Femke, een hele toer maar je was er wel mooi bij! En zelfs nog goed geholpen! Maar idd, je omschrijft het ook goed, het was druk maar ook ontspannen, gezellig en relaxt. We hebben het wel eens hectischer gehad hoor! En ik ben zo trots op mijn pony's, allemaal zo goed gedaan!

Arvanti_haf schreef:
mens, wat een drukte Lisette! jij blijft doorhollen?

Jah, ik vond het MEGA gezellig gister!!!!!
en druk maar toch zo ontspannen, en relext, ondanks dat het soms ff rennen was. Nee, echt SUPER dagje!

Super Lisette die 1e premie, das wel gaaf zeg, idd, 1e keer?
ben net wakker, hihi en sliep op 9 uur! whahahhaha

Hier ben ik weer haha.... nouja dan zou ik jullie nog wat vertellen vanmorgne om 8 uur ging mijn wekker weer :')
uhm aan de ene kant blijf ik doorhollen maar dat houdt ene keer op ik wist dat ik afgelopen week en dit weekend het heel druk zou krikjgen enz dus dan hol ik wel door enzo maar nu merk ik wel dat ik bekaf ben. ik ga door de drukte 's avonds te laat op bed en 's morgens er weer vroeg uit en dat is wel heel poedersuiker... ik ehb het wel vaker maar heb me voorgenomen het komend jaar wat rustiger aan te gaan doen! :\ ik ben nu trouwens ook wel erg moe dus ga zo maar slapen!

ohja dan zou ik nog even wat vertellen :):) gister toen was ik even bij horsting z'n pony's en die hadden de veulens gewoon losstaan end ie liepen niet weg ofzo maar toen ging de ene de verkeerde kant op dus ik pak hem terug dmv. mijn 2 vingers achter het halster te doen en zo terug te hale zegmaar helemaal niet zwaar toen had ik hem los en deed mijn ene vinger op het draai lijntje zegma best pijn net alsof het open was en diegene zei al van gaat het ik zo ja hoor (niet helemaal) maar kd8 gewoon doorgaan... het deed later nog wel zeer en vandaag kwam er een bult onder dat draailijntje te zitten en best gevoellig enzo... mijn mamma denkt dat er iets inzit maar het kan ook ontstoken zijn dus even afwachten anders maar even naar laten kijken
(heb het even gekopieerd) dus naja afw8 had marianne vanavond nog even voor de telefoon en die vertelde dat iemand een xtje een ontstoken been had gehad van pony's ik weet absoluut niet wat ik verkeerd heb gedaan dat dit is gekomen dus wel heel poedersuiker maja... :(

ohjah ik vond trouwens op de keuring de ringmeester half oliebol want ze liepen heel vaak niet op volgorde en aan het einde ook niet meer op volgorde van rubrieken dus was wel heel oliebol!! en ik vond het lijken alsof de ringen kleiner waren geworden :? en de frituur voor de patat was echt vet vroeg uit dat vond ik wel een beetje oliebol geregeld ^) ohja en het geluid kondne jullie dat verstaan? vond het heel magertjes!
ach verder was het goed georganiseerd maar wilde dit nog even zeggen

ik ga nu maar op bed denk ik zo (dit bericht is wel heel lang geworden :Y) :o )

:wave: