3e oor vond ik ook te groot, maar was net het stuk waar de manen naar de andere kant hingen, dus korter 3e oor zag er nog vreemder uit
Vlechtje was even om het tina-effect (turner zeg maar) wat in te dammen en dr koppie wat beter uit te laten komen, ze heeft anders nooit n vlecht, zou het op een keuring ook nooit doen. Denk overigens dat ze wel wat bodemwijd is, maar goed, we gaan gewoon en we zien wel.
Leuk kleurtje, jha, ze was zwart/grijs geboren, papa is zwart, mama is vosbont dus dat kan nog verrassingen gaan zorgen

Heb je ook hengsten staan van rond de 95 cm
?Weet er iemand trouwens of er ijzers zijn toegestaanop de merriekeuring? Weet van de NSPS hengstenkeuring dat dat niet mag, maar heb de vraag bij het stamboek gelegd en krijg daar geen duidelijk antwoord op (jha, lees de site, maar daar staat over merries en ijzers niets specifiek...) (Dit aangezien ik haar komende maand verder in ga laten leren voor de kar.)
meteen maar genetica er op na geslagen: @sappos, correctie: ze is idd zonder agouti
. Ik heb er ook wel eens problemen mee.
Dat zie ik voor me....Maar idd je ziet heel veel mensen met zo'n rammeldoosje rondlopen (het wybertjes idee) en volgens mij werkt dat heel goed.