@ladpr: die is ook alweer lekker rond zeg! @arianne: ja, maar die is dus een maand eerder uitgerekend, regina is 20 juni uitgerekend... ik weet het niet hoor, hou dr iig goed in de gaten tegen eind mei @nathje: mooie merrie, mooi buikje @skaay: ok, leuk veulen! mooi beestje! @dana: nogmaals gefeliciteerd @foss: ook gefeliciteerd!
Foss
Geplaatst: 13-04-09 15:49
Bedankt allemaal, de foto'slukt nog niet helemaal wie helpt mij dan kan ik ze showen.
http
Geplaatst: 13-04-09 15:53
ik heb zelf 1 shetlander sientje ze is in juni uitgereknd en ik ben heel erg benieuwt wat het wordt
groetjes http (ben een meisje hoor ?)
Arianne
Geplaatst: 13-04-09 15:57
Foss, mail ze maar hoor: bunty@live.nl. Zet ik ze erop (ben zelf ook wel errug nieuwsgierig namelijk....)
@regina; sorry, heb ik het he-le-maal verkeerd gelezen. Dacht dat die van jou ook half/eind mei moest.
ik zou graag willen weten van een paar kinderen wanneer hun shet is uitgerekend vindt ik leuk om te weten wie wil dat met me delen kunnen we ook foto's uitdelen van de geborden veulentjes
Arianne
Geplaatst: 13-04-09 16:48
Yeeeaahh, veulentjes van Foss! En ik vind ze errug leuk!
Merrieveulen van 25 maart: Sally van de Fjorkahoeve Moeder J.S. Paintbrush Nevada Vader Shadow van de Hazelberg
Hengstveulentje Bliksem van de Fjorkahoeve Moeder is Twinkle Vader Shadow van de Hazelberg
Hier hebben we een super kegel, ding is wel ruim een halve centimeter groot!!!!! Foto heb ik niet, wil m'n camera graag heel houden . Juud is erg preuts, die wenst geen gestaar naar haar tieten.
Juud was de hele avond al onrustig op de camera, was net een uurtje in slaap gevallen (en m'n moeder houd het vaak tussen 10 en half 1 in de gaten omdat die dan normaal toch nog wakker is) en schrok een paar minuten voor 12 wakker. Toen lag ze (wat ze op stal nog niet gedaan had) dus meteen er uit.
Was ff spannend, er was maar 1 beentje en kon zelf zo snel die ander niet vinden. En Judith bleef als een gek persen dus meteen de VA gebeld na de 1e poging om het 2e pootje zelf te vinden. VA was er super snel (had zich net aangekleed voor een koliek geval, maar kwam gelukkig eerst hier) en had er zelf ook flink moeite mee om het veulen wat terug te krijgen om het pootje er bij te halen. Judith liet het wel super braaf gebeuren terwijl het zo'n schuwige dame is.
Zit nu te wachten op de nageboorte en de eerste slokjes en poepjes. Moet haar over 2 uurtjes ook nog even een extra prik geven om de baarmoeder op te schonen omdat we daar toch flink in hebben zitten knoeien.
Super gefeliciteerd Ciska! Een merrietje nog wel, echt wijs! Grappig dat je wakker bent geschrokken net op het moment dat Judith lag. Kan geen toeval zijn.... Genietze!