[HK]SMP kletstopic 3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Patricia_86

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 11:35

Afbeelding
Faya gaat volgende week leuk bixie starten :-) met zoontje van stal ge nootje. We gaan echt met 5 pony's erheen en 5 kids haha.

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 11:35

Past dit goed? Vind m wat groot... is maat 135/137 dacht ik
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 11:36

Nu oogt ie wel mooi al zeg ik het zelf :')

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 12:30

Ooh wat gaat dat schattig zijn patricia.
Kan altijd zo genieten als de kinderen (ook van andere) zo met de ponys bezig zijn

Kiekeboefje ik vind hem achter vrij lang

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 13:40

Jenny ik vind hem vrij ruim. Een te grote/lange deken gaat naar achter trekken.

Patricia wat kan ze goed springen! Leuk hè voor de afwisseling af en toe. Willem bakt er alleen niet veel van. Of doet het maar 2 keer goed en daarna gooit hij alles er af haha. Dan is hij er weer klaar mee ofzo.

Zooo aapje is ook weer kaal :) En weer super knap al zeg ik het zelf!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En zijn nieuwe jas :)
Afbeelding

Sunshinedaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 13:53

Willem is gewoon altijd knap <3 met haar, zonder haar... zelfs met strontvlekken zou die nog knap zijn denk ik :j

Leuk Patricia faya aan de bixie! Ze ziet er fanatiek uit *D
Ik heb vorige week voor het eerst een bixie wedstrijdje gezien. Heerlijk dat plezier warmt van die kinders uitstraalt!

En vol ongeloof keek ik hoe 8-jarige ruitertjes heul hard op een hete Welsh pony een serieus springparcours doorscheurden! :wow:
Bizar hoe goed die al kunnen rijden! Ik vond die hindernissen echt al serieus hoog!

Patricia_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 18:53

Sunshinedaan schreef:
Willem is gewoon altijd knap <3 met haar, zonder haar... zelfs met strontvlekken zou die nog knap zijn denk ik :j

Leuk Patricia faya aan de bixie! Ze ziet er fanatiek uit *D
Ik heb vorige week voor het eerst een bixie wedstrijdje gezien. Heerlijk dat plezier warmt van die kinders uitstraalt!

En vol ongeloof keek ik hoe 8-jarige ruitertjes heul hard op een hete Welsh pony een serieus springparcours doorscheurden! :wow:
Bizar hoe goed die al kunnen rijden! Ik vond die hindernissen echt al serieus hoog!

Knappe kale pony!

Vind deken achter vrij lang.

Ja jongen heeft zelf grote maat D pony. Maar dat is voor bixie niet zo leuk. Dus mag hij Faya lenen. Alle kleine kids van stal gaan. Dus wel gezellig.

Faya houdt van springen maar ze springt Veel te hoog. Ze moet leren doseren
Maren kessel gaan we wel springen aan de hand haha

Sunshinedaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 19:12

Ik heb nog nooit gesprongen met de pony’s, dus zou eigeijk niet weten of ze het leuk vinden :)
Binnenkort maar eens proberen...

Linsey1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 12:18

Knappe Willem <3

Gister hoefschoentjes gepast voor Toliene en heb er al 2 mee naar huis. De andere krijg ik later. Daarna een heerlijk rondje bos gereden met Ciska :)

Vanmiddag naar Horse event :D

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 12:23

Willem is altijd knap idd!!

Veel plezier bij HE! Gaan meer van jullie?
Ik dit jaar helaas niet.

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 12:27

Patricia, Faya vindt het echt leuk blijkbaar om te springen!

Kiekeboefje; vind m ook wat groot

Susanne; knappe Willem! Gave deken ook! Jammer altijd dat ze vies worden haha

Sunshinedaan; kinderen kunnen zo lekker onbevangen zijn en zien geen gevaar. Lijkt me heerlijk haha

Linsey; heerlijk een rondje bos, was prachtig weer gisteren!

Eindelijk onze bestemming uitgekozen voor ons reisje als we in maart 20 jaar samen zijn; het wordt Sri Lanka. Lijkt me ZO mooi! En weer heel anders dan Thailand.
Kan me herinneren dat er ook iemand uit dit topic was geweest en die vondt het een beetje tegenvallen :-)

Grappig dat Alfje op zijn nieuwe stal zich heel anders laat zien dan op oude stal. Gisteren stond hij na het weiland even met 2 van zijn vriendjes los in de rijbak en hij ging ze uitdagen. Showpony had ik <3 <3 <3 . Ik hoor dat hij regelmatig sprintjes trekt door het land heen. In de paddock ook rennen. Heeft hij nooit gedaan. Maar hij heeft hier ook wel wat meer ruimte, scheelt natuurlijk ook.
Ik laat hem maar lekker. Geniet ervan dat HIJ geniet. Al kijk ik met m'n hand voor m'n ogen, want oh zijn beentjes. Maar ja, ik heb liever dat hij nog maar kort leeft maar het super naar z'n zin heeft dan dat ik hem moet kluisteren en op moet hokken en nog 10 jaar leeft. Daar heeft niemand wat aan.

Hij heeft wel wat probleempjes met het ruwvoer. Ze krijgen daar graszaadhooi waar ik in eerste instantie heel blij mee was! Lekker veel eten zonder veel voedingswaarde.
Maar hij heeft al 2 keer hele lichte koliekerige klachten gehad. Was na uurtje weer over.
Hij vindt dit hooi niet zo lekker dus doet zich tegoed aan het stro.
Ik bied nu ook een andere ruwvoer bron aan zodat hij hopelijk minder stro eet. En ik heb probiotica besteld om de overgang wat te vergemakkelijken.
En als dat niet genoeg is zal hij toch weer overmoeten op ander hooi. Stiekem baal ik daar dan wel van want als ze uiteindelijk in een kudde komen te leven wordt er toch graszaahooi gevoerd. Maar ja, dat moet ik later maar bekijken. Wie dan leeft, wie dan zorgt. Toch......
Eerst dit maar even oplossen.

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 12:35

Mandyy; ik ben zelfs nog nooit op HE geweest :-)

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 12:38

Ik 2x toen het in Ermelo was.
Vind het nu te ver.

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 12:48

Hier ook niet naar HE.

Gaaf Ingrid :)!

Hier ook al druk bezig met vliegtickets in de gaten houden. Moet voor 4 verschillende vluchten hebben dus even puzzelen :)

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 14:51

Hier ook geen HE. Ik ben er nog nooit geweest. Op de een of andere manier vind ik het een beetje 'kinderachtig' overkomen op de een of andere manier maar dat zal vast wel mee vallen in het echt :)

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 14:57

Ik ga ook niet haar Horse Event, ben er nooit geweest. Wel Equitana, maar dat is gewoon een groot shopfestijn :P meer wel eens naar Equitana geweest? Is in maart dacht ik weer indoor!

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 15:33

Waar is dat ook alweer? Ben daar nog nooit geweest.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 16:08

Kiekeboefje schreef:
Ik ga ook niet haar Horse Event, ben er nooit geweest. Wel Equitana, maar dat is gewoon een groot shopfestijn :P meer wel eens naar Equitana geweest? Is in maart dacht ik weer indoor!

Daar hoor ik wel leuke verhalen over! Is dat in Duitsland?

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 16:34

Ja is om het jaar dacht ik uit mijn hoofd. Veel geld mee en shoppen maar :-)

Bij HE heb ik altijd zo'n penny idee maar is misschien helemaal niet zo

Patricia_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 19:12

horse event 2 x met gratis kaartjes geweest.
vervelend van Alf zeg. Caya de veelvraat wilde vandaag na de tandarts alweer zich tegoed doen aan zaagsel. Heb ze alledrie door Remco van VPGC laten behandelen. aardige rustige man. Was echt heel fijn.
Equitana nog nooit geweest, lijkt me wel heerlijk shoppen.

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 19:18

Susanne schreef:
Kiekeboefje schreef:

Daar hoor ik wel leuke verhalen over! Is dat in Duitsland?

Ja is echt puur shoppen, doen ook wel wat shows maar minimaal. Wel zoeken voor kleine maatjes, maar zo onwijs leuk! Veel goedkope dingen en leuke kortingsprijzen. Is in Duitsland idd :) kan er wel twee dagen zoet zijn, maar ga altijd maar 1 dag. Best wel vermoeiend :P

Sunshinedaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 19:27

Hier ook nog nooit geweest. Als ik dat overal zo zie dan lijkt het pennygehalte wel wat hoog, dus kan me wel vinden in Susanne en Ingrids gedachtes :+

Ik ben vorig jaar bij paard & koets geweest. Dat vond ik wel heel leuk om te zien! :)

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 19:45

Patricia, Remko doet Alf al
jaren. Echt super fijn!!

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 20:39

Wat fijn Ingrid dat alf het zo naar zijn zin heeft! Als die echt pijn zou hebben zou die ook niet gaan uitdagen lijkt mij. Alleen maar goed! :D

Hillary en/of Sakvis hebben het zelfde ge-emmer gehad met graszaad hooi, die voeren nu gewoon onverpakt hooi.

Hier 1 x naar HE geweest in Ermelo en dan precies in het jaar dat het rondom HE HELEMAAL vast liep, nooit meer voor mij :') en met school naar de jumping Amsterdam, 1 dag om op te bouwen en een dag kijken maar die dag kijken werd m niet vanwege de sneeuw helaas... wil wel nog een x heel graag naar equitana

Zag dat ze tegenwoordig de striphair gewoon bij Divoza verkochten... alsnog 40 euro, vind ik iets te veel voor een borstel :=

Linsey1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 22:20

Horse event was een beetje tegenvallend dit jaar. Wel een hele gave frontriem geshopt. Wij gingen puur heen omdat het op 20 min afstand is. Dus lekker kortbij met een avondkaartje.

Afbeelding

Meiden, ik ben opzoek naar een fijne winterjas voor de paarden. Maar vind het mega lastig, want wil wel dat hij lekker warm is voor op de kar ook. Wat voor winterjas hebben jullie?