Het is heerlijk weer!
Bink weer laten wennen aan het geluid van de kar, helaas was hij in het begin enorm angstig, en weet ik zeker dat het aardig wat tijd gaat kosten, om dit weer op te lossen. Wel merkte ik, dat als hij het kan zien, dus we lopen achter de kar of ernaast hij het prima vindt en ontspant. Maar zodra hij voor de kar moet lopen, (niet tussen de lamoenen en hij niet weet waar het geluid vandaan komt) hij direct verstijft... Hoe verstandig is het, om zonder oogkleppen te gaan Mennen? Weegt het risico dat hij er weer is vandoor gaat, op tegen de angst van hemzelf? Of moet ik toch gewoon de oogkleppen houden en toch met alle rust hem laten wennen en dan zien we wel hoelang het duurt... zelf neig ik naar het laatste
maar als zonder hem eerder rust geeft wanneer jullie erachter lopen of als de sulky erachter rijd, is dat allicht het proberen waard toch? geen enkele pony is het zelfde.
ik moet dan op wedstrijd, maar vindt het haast zielig voor die arme knollies.... 
.
Ik moet ook echt op het heetst van de dag starten. Er zijn wel veel bomen daar dus gelukkig wel redelijk wat schaduw.