Het is heerlijk weer!

Of moet ik toch gewoon de oogkleppen houden en toch met alle rust hem laten wennen en dan zien we wel hoelang het duurt... zelf neig ik naar het laatste

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Susanne schreef:Het is nu dinsdag, de wedstrijd is pas zondag en wie weet veranderd het weer nog wat tegen die tijd
Ik maak me er in ieder geval niet zo druk om. Beetje rekening houden met je pony, voldoende water mee en genoeg laten drinken, en daarbij geef ik voor en na de wedstrijd nog electrolyten, proberen je trailer te parkeren in de schaduw en anders zelf met de pony in de schaduw gaan staan, en niet te lang losrijden. Dat heb je met outdoor starten, je kan in de warmte rijden maar ook in de stortregen haha.
Wel zorgen dat je niet in de file komt, maar zo lang je rijdt is het prima te doen in de trailer met zeiltje en luik open (bij mij tenminste haha).
Vorig jaar tijdens de hittegolf 2 uur naar Arnhem gereden met de trailer en zelfs wat file gehad wat we niet konden omzeilen, pony kwam fris en fruitig van de trailer af.
Susanne schreef:Als je die mogelijkheid hebt zou ik dat idd doen, voor ons is het te ver om op en neer te rijden en dan op tijd terug te zijn voor de prijsuitreiking. Ze zijn best vlot daar namelijk.
Susanne schreef:Ik rijdt om 12.10 mijn tweede dressuurproef en aansluitend de vaardigheid. Mmh misschien kan ik dan inderdaad wel naar huis tussendoor. Ik ga het zondag even vragen hoe laat ze de prijsuitreiking verwachten, ik gok rond half vier als de laatste om half drie start.