[HK]SMP kletstopic 1

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 20:53

Jelleee schreef:
Wat een leuke verrassing van je moeder Chardy!

Jeej mijn wijsneus met zijn nieuwe leren halster

[ [url=m/lt2I56.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wauw! (ayla, wat is dit er voorreen?)

Ff niet op bokt geweest langzaam aan het bijlezen.
Belachelijk dat ijsschaatsen. Ik bedoel dat is wel leuk maar je zal maar met de auto weg moet levens gevaarlijk.

Ayla

Re: [HK]SMP kletstopic 1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 20:56

Geen idee welk merk, komt van Equitana.

En die tweede foto vind ik echt prachtig Romy <3

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 21:04

Hij is 93 cm. Ja die tweede is heel mooi he. Hij is voor mij naar 1 of 2 meetings geweest geloof ik en daar zijn super mooie foto's gemaakt.

lobkew

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 21:07

Chayton is echt een knapperd idd! Benthe en Chayton niet uit mekaar houden? Ik vind dat het verschil best heel duidelijk is hoor.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 21:15

Ymor schreef:
Hij is 93 cm. Ja die tweede is heel mooi he. Hij is voor mij naar 1 of 2 meetings geweest geloof ik en daar zijn super mooie foto's gemaakt.

Hoe lang heb je hem al? Haha sorry dat ik zo veel vragen stel lijkt wel een interview :') :')

Mowgli4

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 21:16

wauwie!! knappe pony's <3
Laatst bijgewerkt door Mowgli4 op 07-01-16 21:16, in het totaal 1 keer bewerkt

LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 21:16

lobkew schreef:
Dat zal idd mn eerste stap zijn Donna. Waarin ze verschillen: name it en het verschilt... hoogt Udo is ong 99/100, Kjani 94/95. Kjani is een minipaard en Udo een (smalle) shet. Van staart tot hoofd is kjani een stuk kleiner. Kjani is een stuk voorwaartser dan Udo, al kan dat natuurlijk ook positief uitdraaien. Udo is beleerd in enkel, dubbel, 4 ,6 span en tandem. Die is het dus wel gewend,dat scheelt. Een geschikte dressuur combi kwa uitzien gaat het dus sws niet worden... maar goed het is zo'n hersenspinsel, we zullen zien in de toekomst.

Ik had Buck 80cm samen met een andere shet van 95cm samen lopen gong prima! Tweespan en tandem. :)

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 21:17

Deze maand is hij er een half jaar. Geeft niks hoor het zijn geen vervelende vragen.

LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 21:23

Jelleee schreef:
Nathalie haha dat heb ik ook meegemaakt. Mijn ruin kon ook heel dominant zijn. Toen heeft mn instructeur hem bij een hengst gezet met de woorden "hij gaat maar eens leren dat ie geen kloten meer heeft" :')

:') :') :')
Wij ook eens gedaan met een brutale knaap shet

LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 21:32

lobkew schreef:
Chayton is echt een knapperd idd! Benthe en Chayton niet uit mekaar houden? Ik vind dat het verschil best heel duidelijk is hoor.

Ik ook :+

Hoefsmid komt morgen voor beide mannen, zou gister gekomen zijn maar dynamo kapte er ermee.

Sneeuwfotos en t hoofdstel van Milk zijn leuk!

Hier, vandaag het pink ribbon teken geschoren op Am zijn kont... Goede kennis heeft borstkanker uitgezaaid en gaat heel veel bestralingen en een enorm agressieve chemo tegemoet waarbij ze bij de eerste al haar haren kwijt gaat raken... Ik had dit aan haar beloofd. Frontriem is ook onderweg. En ik ga opzoek naar pink ribbon rit.

Strand voor zaterdag heb ik afgelast, ik ga naar een lotgenoten dag voor szb met mijn ouders en een belangrijk iemand voor me.

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 21:36

Ik krijg dagelijks de vraag wie van de twee het is. Ik herken ze zelfs gewoon in het donker in de wei haha.

LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 21:41

Reed maandag langs jou stal waren ze Chayton brood aan het voeren langs de weg. Ik probeerde nog foto te maken met Amadeus die net die kant op keek, maar helaas net te laat. Mensen smeerde m snel trouwens.

Mowgli4

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 21:45

vind dat zo raar dat mensen zomaar dingen voeren aan andermans pony's.... wie weet zijn ze ergens allergisch voor of mogen ze bepaalde dingen niet...

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 21:47

Was het niet een wat oudere vrouw? De moeder van de staleigenaresse geeft altijd wortels en brood. Ze vindt het zielig dat de pony's hard moeten werken en dus verwend ze ze extra.

LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 21:49

Een vrouw rond de 45 met 2 kleine kids

Sardis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 21:51

Wauw Chayton is echt prachtig! Vooral op die tweede foto.

Vind het ook vooral vervelend als mensen dagelijks dergelijke dingen voeren. Het is allemaal goed bedoelt, maar dan probeer ik Joep bijvoorbeeld op Texel net op een afvaldieet te zetten, zie ik 's ochtends allemaal kinderen emmers (oude) appels, wortels en brood komen aanzetten. :roll: Nu snap ik waarom Joep maar niet wilde afvallen :Y) Heb toen dus maar een briefje met NIET VOEREN opgehangen
Laatst bijgewerkt door Sardis op 07-01-16 21:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 21:52

Oh ik weet het al! Die vrouw ken ik. Komen vaak bij de pony's op bezoek.

Bij ons is het trouwens vrij moeilijk voeren als ze in de paddock staan. Er is een klein bruggetje en dan moeten ze daar net toevallig staan. Verder kunnen de mensen er niet bij gelukkig. En het wordt ook altijd goed in de gaten gehouden.

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 21:55

Lieselot :(:) mooi gebaar.

Hier ook heel veel last gehad van voerende mensen, zelfs met verboden te voeren bordjes. Zelfs eens voor een persoonlijk aanspreken hielp vaak niets. Een paar broodjes en appeltjes is niks mis mee vind ik, hier kwamen ze hele zakken en emmers brengen onderhand. Sta daar nu niet meer dus geen last meer van.

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 21:56

Dat gaat ook wel een beetje ver haha

LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 21:57

Ik heb ooit gestaan op een plek waar er los gevoerd werd, mensen kwamen daar om te voeren klommen over t hek, stond ik op een natuur gebied van 5 hectare. Had ik prikkeldraad boven t hek gedaan. Maar toen ik mijn sleutel vergeten was en erover heen ging bleef mijn broek hangen open kruis. :+ :')

Mowgli4

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 21:59

hier gebeurt dat ook wel vaak...
komen er kleinere kinderen aan en die aaien mowgli dan (nouja prima) maar zolang het maar bij aaien blijft... er is ook een keer geweest dat ze met 2 meiden op hem gingen zitten zomaar of om hem heen gingen springen, ook zijn er veel jongens geweest die het stoer vonden om naar hem te schreeuwen of even "stoer" wouden zijn door hem vast te houden... ben toen naar ze toegelopen dat ik dit dus absoluut niet vind kunnen en dat er rare dingen konden gebeuren als hij begon met bokken...
ze zijn daarna 10 minuten weg geweest en later waren ze er al weer... toen werd ik wel echt even boos en heb gezegd dat als ze weer zouden komen ik naar hun ouders zou gaan om te vertellen dat zij op andermans terrein komen en daarbij zomaar op iemands pony gaan zitten of hangen of omheen gaan springen, heb ze sindsdien niet meer gezien

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 22:02

Heel goed! Aanpakken!! Mensen zijn soms zo onbeschoft

Mowgli4

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 22:03

ze zien het gevaar er ook niet van in als er wel iets gebeurt.... nou is mowgli daar wel makkelijk in, maar stel hij was dat niet, had het flink anders kunnen aflopen

LottieLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 22:06

Ja hier ook... Mensen gooien gewoon hun groente en fruit afval over het hek! Ook een x een zak met beschimmeld brood in de wei gevonden... En alles met verboden te voeren bordjes op het hek... Nu in de winter heb ik er geen last van maar ik zie nu al op tegen de zomer als het probleem weer komt :n

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 22:06

En al is je pony retebraaf en gebeurt er niets, jou terrein en jou dier en daar horen ze vanaf te blijven. Een bordje met verboden voor onbevoegden wil nog wel eens afschrikken.