Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
stal_HD schreef:Och jeetje ik weet eigenlijk helemaal niet wie er nu bij me in de ring zitten...![]()
![]()
heb het wel gelezen in het begin, maar ik weet het niet meer.
Begin nu ook wel zenuwachtig te worden. pfff en nog steeds geen veulens.......
leuke paardjes komen er wel al voorbij. "gelukkig" volgens mij geen bij mij in de rubriek.hihihi
Shetclub87 schreef:ohh ik droom zo vreemd iedere keer! Ik was het showhalster vergeten, Cez wilde totaal niet mee werken deed alles verkeerd (ging huppelen ipv draven) allemaal die rare dingen! En hij zat onder de kale plekjes doordat het niet tegen de shampoo kon waarmee ik hem had gewassen!
Maydine schreef:Shetclub87 schreef:ohh ik droom zo vreemd iedere keer! Ik was het showhalster vergeten, Cez wilde totaal niet mee werken deed alles verkeerd (ging huppelen ipv draven) allemaal die rare dingen! En hij zat onder de kale plekjes doordat het niet tegen de shampoo kon waarmee ik hem had gewassen!
gevalletje keuring stress? Komt wel goed joh!!
Knolselder schreef:Shetclub, je kan nu al wel lijstje beginnen maken met dingen die mee moeten! En dan leg ik die allemaal samen. Dan heb je nog 2 dagen om op andere dingen te komen die je mee moet nemen en een dag om alles in de auto te steken!
Sinds ik het enige passende showhalster van een paardje vergeten ben op een show.... Doe ik het altijd zo![]()
Ik hoop Alecs mestplekken eruit te krijgen![]()
Straks de verzorgster eens laten oefenen in het meedraven. Wou ik eergisteren doen, maar ikzelf kan dus echt niet meer 'draven'Ik heb het mogen voelen, auw auw
jolandje schreef:Nathalie waarom is je naam roze?