Hoe noem je een shetlander met appaloosa kleuren dan? Een man bij ons op stal fokt appaloosa shets en gaat er ook mee naar de keuringen enzo dus hoe noem je dat dan? En het zijn geen mini paardjes want ze hebben toch wel degelijk de stokmaat en bouw van een shetlander... Vroeg ik me gewoon even af
Bimmetje
Geplaatst: 16-05-09 16:58
gewoon kleine maat appaloosa's anders zijn het toch NMPRS pony's dus mini paarden.
Oke wat grappig, wist ik niet. Dan heeft die man stuk of 20 NAS paardjes. Dacht altijd dat het gewoon appaloosa shetlanders waren maar goed Back on-topic
ladylisa
Geplaatst: 16-05-09 21:52
naam: speedy via papieren tessa ras: shetlander kleur: vos met kolletje goed in: dresuur en springen wordt bereden door een meisje van 11 jaar. ze heeft net een veulen gekregen. daarna gaan ze weer lekkker actief rijden ze heeeft papieren ze kan wat enkele dingen van vrijheidsdresuur.
ladylisa
Geplaatst: 16-05-09 22:04
twister: leuke mooie bonte shetlander ik zeg 500 euro
Xavi van stal Denci: mooie shetlander nog erg jong maar wel bereden en kan voor de kar ik zeg 600 euro
ik ben in bezit van hem sinds een half jaar. ik heb hem gekocht voor 50 euro omdat zijn oude eigenaar niet meer voor hem kon zorgen en hij onbetrouwbaar en onhandelbaar was.
Xavi van stal Denci: (Het is een hengst zeker? )€ 475,= Uitleg: Nog een mooie jonge leeftijd, daarom nog niet heel veel gepresteerd.
Bimmetje
Geplaatst: 17-05-09 16:41
Xavi v. Stal Denci- €450.00 nog jong maar word goed beleerd.
Speedy- €600.00 Al een oudere pony met papier en heeft meer ervaring en is veelzijdig, geschikt voor jonge kinderen
Zepkyr- €300.00 ook nog jong, wel beleerd voor de kar en papier, maar niet geschikt voor onervaren mensen.
Nu mijn pony Belle van Stal Pleasurevalley geb. 21-04-2008 stokmaat is nu ongeveer 96 cm. Vol papier V: Trotski v.d. Pastorije M: Wilma van de Kweeklust (2e premie merrie) VM: Promotie v. Kastanjehof (1e premie hengst en kampioen en ere kampioen grote maat 2007)
Oké! Als ie straks ook zadelmak is, taxeer ik hemv oor €500,= !
Bimmetje
Geplaatst: 17-05-09 17:53
elke hengst is bruikbaar voor de dekkerij als jet zo bekijkt. Hij is zoals ze zelf al aangeeft niet goedgekeurd dus daar word ie dus niet meer waard door.
Sorry damariis. Begrijp me niet verkeerd he ik bedoel het niet verkeerd
voor mij is het gewoon een super pony of het nou een hengst is of niet. ik heb hem als arm scharminkel gekocht voor 50 euro zoon 8 maand geleden en was gewoon benieuwd op hoeveel jullie hem zouden taxeren.