Thanks. Nog steeds af en toe updates hoor, als ik iets van z'n nieuwe eigenaar hoor. En vandaar dat Gim dus ook een plekje zoekt, die was Ben's gezelschapspony...
Hahah geweldig met Abe! Mijn zus was ook net 18 (we hadden net een eigen paard gekregen). Toen heeft ze ook spontaan een shetlander gekocht samen met een vriendin. Mijn vader vond het echt niet leuk en wilde er ook niets mee te maken hebben. Maar twee jaar later stond ze wel helemaal versierd in de achtertuin voor mijn verjaardag!
Ik kreeg Tinkerbell als kadootje, het mooiste kado wat ik ooit gehad heb.
Met zn allen op pad Shetlief gaat ook mee aan de hand met stapbuitenritjes, erg gezellig. Maar wel met zadel, dit was voor de foto. Want zonder zadel & handpaardje heb ik snel afgeleerd... Want als je voet op de shet terrecht komt verlies je je evenwicht en val je eraf. Iig als je zonder zadel in galop zit met twee paarden in je hand Don't try that at home (liefjes had ik nog wel beiden vast, en stonden gelijk stil, maar tussen twee paarden in op de grond belanden tijdens een galop is niet aan te raden )