Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Volgens mij B dressuur en vaardigheid L, als er niveau's bij stonden. Is al even geleden dat ik mezelf ingeschreven heb
. Heb gekozen voor L dressuur omdat ik graag bezig wil met achterwaarts etc en ook L startgerechtigd ben en M vaardigheid. Omdat er bij L in de uitleg stond als je welleens onderling hebt gereden maar ik start officieel... ach komt vast goed.
Is al een tijdje geleden dat ik me inschreef, inmiddels heb ik mijn punten voor de M vaardigheid ook binnen, misschien vraag ik nog of het aangepast kan worden. Dressuur doe ik wel gewoon de B, kwa trainen kunnen we beter maar op wedstrijd gaat het nog niet echt vlot.
is even niet haalbaar nu.

Wat een jammer verhaal 
lobkew schreef:Nu denk ik dat ik de verkeerde niveaus heb gekozen. Heb gekozen voor L dressuur omdat ik graag bezig wil met achterwaarts etc en ook L startgerechtigd ben en M vaardigheid. Omdat er bij L in de uitleg stond als je welleens onderling hebt gereden maar ik start officieel... ach komt vast goed.