35 plussers met een mini?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

IngridM

Re: 35 plussers met een mini?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-15 21:35

whahah heerlijk filmpje hij heeft het duidelijk naar zijn zin en hij is zo lekker vies hahaha <3

jecco_ellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 22:04

Oei ulfeino dat klinkt niet fijn, hoop dat je snel opknapt

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 22:12

Sunny zadelmak maken :D
Afbeelding

En gisteren mocht hij even buurten in de keuken:
Afbeelding

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 22:14

En heerlijke foto's van iedereen! Vooral Stardust van Hafsjakie vind ik echt een lekker bakkie hebben :)

Wendy1708

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 22:29

Ingrid M, het zijn er inderdaad wel een paar :D zoveel zou ik ook niet kunnen houden, hoor, als ik in pension zou staan. Daarbij kun je je tijd inderdaad maar één keer verdelen want dat betreft is er héél wat te zeggen voor wat minder paardjes.
Alf ziet er chique uit met dat geschoren lijffie!

Lante, leuk een HCA, het gaat je vast goed bevallen! Wij zijn zwaar fan, het zijn heerlijke wagentjes om mee te raggen :D

Jecco_Ellen, zo'n bruin tuig zal inderdaad vast mooi staan op een witte pony! Ik zelf men met een oud tuigje maar mijn dochter heeft ook zo'n bruin/zwart Idealtuig. Bevalt het jou goed? Ons valt het eerlijk gezegd toch wel tegen. Ik had verwacht dat het lekker soepel zou zijn maar dat is het nou niet bepaald.

Ulfeino, het is zeker hartstikke leuk als je samen met de pony's op pad kan. Charlotte is inmiddels alweer 14 jaar. Zij"bokt" onder de naam Chardy en is iets fanatieker met posten dan ik. Leuke uitleg heb je aan je dochter gegeven :D

SweetWendy,die kleine pony's kunnen het die jonge kinderen inderdaad af en toe knap lastig maken. En dat doen ze nooit als je zelf binnen bereik bent. Slimmertjes zijn het!

Isapaardje, wat een toeval, hè! Hij heeft inderdaad al heel wat gereisd. Fijn dat hij nu alweer zo'n tijd bij jou is!

Antheman, met Sunny kun je straks zo weg rijden. Zadel zit perfect :j makkelijk, die kleine powns, kunnen gewoon overal mee naar binnen!

Ik heb de afgelopen dagen elke dag wel lekker een ronde gemend met Madelief. Heerlijk paardje is dat toch <3

Het bos zijn ze aan het "uitdunnen" bij ons, een zootje is het maar wel leuk met de hca :)
Afbeelding

En in de herfst zien je banden er dan zo uit :)) wel mooi eigenlijk!

Afbeelding

Ulfeino

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 22:58

Bedankt voor de beterschapswensen, ik smeer flink met eerste hulp gel van VSM vind ik echt super spul.
Het is al weer iets beter dan vanmorgen :)

Isa: super filmpje, ze laten zich ook altijd zo lekker aanmoedigen :)

Wendy: kun je daar echt doorheen := , dat durf ik lang niet aan denk ik, veel te bang dat we vast komen te zitten, of stap je dan even af?

Wendy1708

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 10:08

Hahaha, ja, daar komen we altijd wel doorheen. We stappen eigenlijk nooit af. Pony's zijn het hier wel gewend in de klei polder. Ze moeten er wel altijd even aan trekken maar dat doen ze zo rustig en netjes. En als het dan echt niet lukt met een boomstam ofzo, blijven ze stilstaan, dan weten ze al dat er hulp komt :j dappere diertjes!

Isapaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 10:31

Let maar op dat het zadel niet met Sunny wegloopt hahaha.

En wat een blub in dat bos. Hier komt dat ook, dat ze gaan uitdunnen bedoel ik, en tja, dan zal het ook wel blub worden. Wagen kan er wel tegen, maar toch, ik wil hem daarna altijd wel schoon hebben :)

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 16:35

Wendy1708 schreef:
Hahaha, ja, daar komen we altijd wel doorheen. We stappen eigenlijk nooit af. Pony's zijn het hier wel gewend in de klei polder. Ze moeten er wel altijd even aan trekken maar dat doen ze zo rustig en netjes. En als het dan echt niet lukt met een boomstam ofzo, blijven ze stilstaan, dan weten ze al dat er hulp komt :j dappere diertjes!

Knap hoor! Vliegje wil de sulky niet eens in de bak trekken ;(

Isapaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 16:53

Isabella heb ik nooit door het water gekregen, Yoblin vindt het geen probleem.
Gelukkig maar, want er zijn hier plekken in het bos, waar het soms wel een zwembad lijkt :)
Is wel de kar wat schoongewassen hahaha.

Ulfeino

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 16:59

Super Isa zo door het water, Kyara moet ook niets van water hebben :(

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 21:27

Ik wordt helemaal enthousiast van die leuke filmpjes, foto's en verhalen. :)
Ik heb dekens voor Eldo gescoord; ik ga hem scheren als het zo ver is dat we echt met hem bezig gaan.
Een 300 gr. regendeken, een 200 gr staldeken en een zweetdeken, helemaal nieuw alles bij elkaar voor ... 45 euro!!! Dat is leuk shoppen! De ruitersportzaak deed al het kleine spul eruit!

Ik ben aan het kijken of ik mijn menwagen met een transportbedrijf kan laten komen. En ik heb een tuigje van Zilco bekeken (bij die zelfde ruitersportzaak) en hoewel ik fan ben van leer, is dit wel heel mooi, degelijk en praktisch, dus dit zal het wel worden denk ik nu. :)

Wendy1708

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 09:44

Isapaardje, kijk die Yoblin lekker gaan! Het water ziet er nog wel mooi schoon uit. In het begin, toen we de hca's net hadden, spoten wij ze ook wel vlijtig schoon maar inmiddels niet meer. Is bij ons in het bos geen beginnen aan want dan kan ik elke dag aan de slag :D

Antheman, zie je wel, Vliegje wil bij mij, hij vindt jouw bak niet leuk :P

Ulfeino, Kyara ook niet door het water. Vaak is het wel zo, hoe groter de plas, hoe makkelijker dat het gaat. Bij van die kleine plasjes kunnen ze vaak zo truttig doen _O-

Lante, jij hebt plannen! Lekker als Eldo geschoren is en je hebt een goede deal gemaakt met de dekens! Ik ben ook wel een fan van een leren tuig maar kunststof is wel héél handig want onderhoud is hier wel een ondergeschoven kindje...maar mijn leren tuigje heb ik voor 60 euro hier op bokt gekocht. Daar wil ik best een keer extra voor poetsen :D

Charlotte en ik hebben gisteren eind van de middag nog een lekkere ronde door het bos gereden. Het was al behoorlijk donker en we zijn dwars door alle bagger en volgelopen sporen geragd. Het leek wel een survival _O- al die boomstammen, takken en megablubber. We hadden ook Magnum mee, het veulen van Astrid. Die vind het helemaal geweldig om door die zooi te banjeren! Ik heb een paar foto's gemaakt maar dat voel nog niet mee in het donker en met het gehobbel := de kwaliteit is dan óók bagger.
Afbeelding

Afbeelding

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 09:53

Lijkt me super om te doen zo Wendy! Heb je Magnum als handpaard aan een halster mee dan?

BWendyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 10:09

Jammer dat je niet wat dichterbij woonde Ingrid O:)

Zo dat heb ik Welmoed nou nooit zien doen Isapaardje. Haha hij vind het wel erg leuk zeg :D

Haha een pony in de keuken, geweldig antheman :D

Wendy het was wel erg donker zeg. Dat je het dan nog aandurft! Hebben jullie wel brave ponys :j

Ik hoop dat het vanmiddag droog blijft zodat ik ook een rondje kan mennen met hulp van iemand anders die me af en toe in de weekenden wel kan helpen _/-\o_
Vanavond komt er een vroegere schoolvriendin van mij bij me slapen en gaan we eerst lekker op stap :#

Isapaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 11:33

Lante, dat is zeker fijn shoppen :)

Wendy, ja een HCA is wel een fijne wagen voor zoiets. Al heb ik dan wel een marathonwagen (die mag ook vies worden), ik rij te onregelmatig om de modder dan flink op te laten drogen. dus voor behoud van de wagen spuit ik hem dan toch maar schoon :)

Ulfeino

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 19:37

Lante: super welke ruitersportzaak is dat, heb ook nog wel wat dingen nodig :)
Ik hebook een Zilco tuig, voldoet me erg goed.

Wendy: spannend zo in het donker, gelukkig heb je lichte pony's :)

Enkel, knie en schouder weer aardig opgeknapt :)
Morgen vieren we alvast Elina haar verjaardag dus druk met boodschappen doen en opruimen.
Vanmiddag nog naar Wijnjewoude gereden voor een nieuwe fiets voor haar, ze wilde eentje met zo'n drager voorop, dat is roversgoed op MP of je bent voor een gebruikte bijna net zoveel kwijt als voor een nieuwe, dus dan maar een nieuwe :)

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 22:21

Morgen even goed bijlezen, ik heb het met de verhuizing even te druk gehad.

Maar ik wou toch even deze laten zien.

De mannen!
Afbeelding

Ulfeino

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 23:25

Zo lekker agressief macho gedrag }>

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 23:33

Ulfeino schreef:
Zo lekker agressief macho gedrag }>

Haha ze lopen vaker zo te etterbakken. Maar gaat er niet hard aan toe hoor.

Isapaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 10:37

Mooie mannen :)
Leuk om zo'n spel dan ook op foto te kunnen vastleggen.

Hier is het altijd dominantie spel ... Isabella is de baas, maar soms grijpt Yoblin haar toch naar de nek (om vervolgens te moeten maken dat hij op zij springt) :+

Afbeelding

Afbeelding

Tis af en toe een stel hoor hahaha

haf_sjakie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 11:08

straks even reageren op iedereen, maar nu eerst vast Denzel zijn lieve hoofdje nog even laten zien <3

Afbeelding

Ulfeino

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 13:07

Toen ik mijn ruin nog had zat die altijd achter Kyara aan te klieren, zelfs als ze hem heel hard in het borst trapte hield hij niet op, dat typeerde zijn karakter ook wel, altijd etteren.
Hij had bij mens en dier totaal geen idee wat persoonlijke ruimte is, sommige mensen hebben dat ook, die staan ook altijd net te dicht bij je, die voelen dat gewoon niet en is ze ook niet aan het verstand te krijgen :(

Zwingli kwam, haalde 1 keer uit en toen waren de rollen verdeeld, ze was verder vriendelijk tegen Kyara en andersom ook, maar als er bijv. wat te halen viel of als ik ze uit de wei haalde kreeg Kyara het niet in haar hoofd om voor te dringen :)

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 13:27

Ulfeino: bij tweespan in Boornbergum! :)

Heerlijke foto's weer hier!

BWendyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 17:28

Zo die gaan lekker te keer zeg }>

Gisteren toch nog een rondje gemend in het bos. We waren op de helft en op de terugweg was de hele zandpad nat en vond ik het eigenlijk wat te zwaar maja moesten wel door.. Lesje voor de volgende keer :o :)* Hier een fototje

Afbeelding