ik heb Ophelia ook in meerdere topics gezien, vind het een ontzettend leuk beestje! maar waar heb jij in godsnaam die anky pad of wat voor pad het is vandaan zeg? ik zoek al best lang eentje.
Ja het is inderdaad een Anky pad, gekocht bij de Divoza in Zoetermeer, maar denk dat ze het bij andere Divoza's ook wel verkopen. Ik vond 't 'm ook heel erg gaaf toen ik 'm zag, móest 'm gewoon hebben hihi!
Ow leuke foto's Kaisa en Taat! Lekker aan het werk zie ik. Kwam vd week nog zo'n leuk at work topic tegen van een shet, vind dat zo schattig en cool om te zien, dat er serieus mee gewerkt word
RX; Succes met al het heen en weer rennen van hot naar her! Enne DeEiken; FOTO!!!
Ik was met een vriendinnetje naar stal met de camera, dus zal eens even kijken wat er voor soeps tussen zit
Ayla
Geplaatst: 17-03-10 20:30
Taat_ schreef:
Dankjewel!
Ja het is inderdaad een Anky pad, gekocht bij de Divoza in Zoetermeer, maar denk dat ze het bij andere Divoza's ook wel verkopen. Ik vond 't 'm ook heel erg gaaf toen ik 'm zag, móest 'm gewoon hebben hihi!
maar dat is zeker cob, ofniet?
Kaisa
Geplaatst: 17-03-10 20:37
Buckje schreef:
Sexy zo'n geschoren hoofdje!!
Sorry voor de plan wijziging vandaag.
Geeft niet, je paardjes zijn belangrijker
Zo net nog ff met hulp van paps het neusje afgeschoren, die was nog niet helemaal gedaan Ginger vond dat niet zo heel leuk
Taat ik vind het ook altijd zo lief om naar te kijken!
Belady eigenlijk vind ik haar ook wat te lang Beugels kunnen wel langer, nu zit ze achterin het zadel lijkt het, maar dan komen benen weer zover onder de buik vandaan.