Wat een leuke plaatjes hier allemaal weer ik vind die foto van Charlie geweldig!!
Vandaag even lekker gewandelt met mn Monstertje
Zn wintervacht is er bijna af alleen jammer van zn halfdichte oog & z'n ezelsoor even Diva doen met mn zonnebril & birkenstocks ik sta er belachelijk op & ik vind birkenstocks foeilelijk
Binnekort ga ik allemaal nieuwe foto's maken van Twinky
Hahah die hangen naar twee kanten, zit aan de andere kant Wees maar niet bang, wie er ooit met een schaar in de buurt durft te komen van haar manen, is van mij!
Ladyliastje, dankje , ik ben ook heelblij met mn stekkie .
Sappos, dit is het resultaat na een scheerpoging , ik kwam er gewoon éécht niet doorheen met mn scheermachine . het doel dat ze het minder warm moest krijgen is wel behaald
Sap nelson is geweldigg aah ik kom hem stelen hoor
haha misschien schapenscheerder proberen? die zijn meestal wat dikker haar gewent, oude verzorgpoown had hitte aanval en zat ook enorm dik in het haar, toen schapenscheerder erbij gehaald en ging soepel
SandraWierda
Geplaatst: 29-04-11 11:53
Ik heb zo'n koeien scheerapparaat en die komt ook met gemak door een dikke shetlander vacht.
haha wat is dat voor kruising geweest joh xmonster... haai x shet
Blacky
Geplaatst: 29-04-11 17:52
Hier weer 2 foto's van blacky van vandaag met zijn nieuwe halster! En vandaag wou hij echt niet op de foto. Of hij had weer een oog dicht of hij sliep of hij had geen oren, kortom hij had er geen zin in.