Bij Tink was de hoefsmid ook al langer dan een halfjaar niet meer geweest.
sunny_90
Geplaatst: 17-03-10 12:11
Lieselotte, beetje laat maar als ik jou was zou ik die rit gewoon doen hoor! Natuurlijk moet je je er wel goed op voorbereiden, zowel voor de reis er naartoe als de rit zelf, maar het is natuurlijk wel een super ervaring! Als je goed traint kunnen ze die 22 km volgens mij prima volhouden. Ik heb vorig jaar de Paarden 4 Daagse mee gereden met Sunny, elke dag 20 tot 25 km en dan nog een paar km heen en terug vanaf het huis van een vriendin. Dus toen heeft ze in totaal zo'n 25 tot 30 km per dag gelopen, maar als je daar goed voor traint kunnen ze het makkelijk volhouden. Natuurlijk is Sunny wel een grotere shet, maar zij loopt in het enkelspan. Je moet het natuurlijk zelf beslissen, maar ik raad het je zeker aan! En wat een leuke foto's trouwens van alle pony's!
Hallo allemaal, ik meld me ook weer! 2 dagen van lang werken achter de rug, 10 uur pfff Ik heb besloten dat ik me eens ga verdiepen in waar ik Abe ga laten beleren voor de wagen. Wil dat 't goed gebeurd en door iemand met verstand..
Ik ga Bertje ook laten beleren voor de kar. Misschien bij mijn vriendin die haar 2 shetten ook voor de kar heeft en beleerd. Maar zit aan de ene kant ook te twijfelen.
Vandaag me nieuwe lensje uitgeprobeerd bij Valesca maar mevrouw was helemaal wous HYPER DE PIEPER PONY! Dus heb alleen maar racefoto's, zal ik vanavond op de comp zetten en showen, hihi zitten wel grappige tussen Ze wou ook niet poseren dus ook het worteltje en papierenzakjes werkte niet
Belady dat vraag ik me nu ook altijd af bij dat soort berichten.
Trouwens Lieselot ik heb eindelijk je halster binnen en ik ben er echt superblij mee! Hij pastte ruim en hij staat super sjiek Zal zo even een foto uploaden.
Taat, ik zag net jouw topic van Ophelia & Alyssa aan het werk, wat een super leuke sportieve Shettie heb je ! Jammer dat die meisjes er zo snel van af groeien he!
Taat_
Geplaatst: 17-03-10 20:05
De leukste, Ophelia! (in m'n profiel staan een aantal topic's nog van d'r)
En haar veulen van vorig jaar, Caelin!
Taat_
Geplaatst: 17-03-10 20:06
Belady schreef:
Taat, ik zag net jouw topic van Ophelia & Alyssa aan het werk, wat een super leuke sportieve Shettie heb je ! Jammer dat die meisjes er zo snel van af groeien he!
Dankjewel, lief stel is het hè? Ja inderdaad erg jammer, maar ik heb 't wel getroffen met dit ruitertje!