Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Leuke pony's heb jij, Isapaardje!

Ja, de veulens lopen nog vaak mee, vooral Magnum is vaak aan de beurt want dat vindt Charlotte erg leuk. Robijn gaat veel nu minder mee maar dat komt eigenlijk omdat ik ook altijd de twee honden mee heb en er dan geen zin in heb, want vooral samen zijn het, als ze los lopen, echte boeffies

. Ik had eerst een streep gedaan onder hals en buik maar nu is hij helemaal kaal. Zo'n stuk praktischer vind ik dat ! Na 3 rondjes draven werd hij al nat en hij werkt toch wel 5 dagen per week dus echt niet handig. Hij heeft ook stuk meer energie nadat hij kaal is, warmte zat hem duidelijk dwars.

afgelopen week kwam denzel @liberty naar mij toe gedraafd in de wei en om Spyke moest ik zo lachen hij had zoveel energie dat we samen de gekke 5 minuten hadden. Zo heerlijk!!!

In het verleden hebben wij ook de bixies gedaan, echt héél leuk en gezellig alhoewel het me ook daar wel eens verbaasde hoe fanatiek sommige ouders waren.
alhoewel ik eigenlijk wil minderen in pony's...
Met mijn eigen 1.74m vind ik dat toch een stuk fijner zitten dan de 16" die mijn dochter wel heeft. O.a.voor mijn knieën merk ik wel verschil. Wendy1708 schreef:Antheman, jouw Vliegje vind ik zo'n mooi kleurtje hebben! Staat ook nog op mijn verlanglijstje. Ik ben gek op aardetintenalhoewel ik eigenlijk wil minderen in pony's...
Ik heb 19" wielen onder mijn roze hca. Gemiddeld genomen wordt dat niet aangeraden voor een pony van 87cm maar ik heb 'm super in balans gekregen, hij ligt helemaal los in de ogen en het was niet eens lastig om voor elkaar te krijgenMet mijn eigen 1.74m vind ik dat toch een stuk fijner zitten dan de 16" die mijn dochter wel heeft. O.a.voor mijn knieën merk ik wel verschil.
En ik ben 35+ dus ik dacht; laat ik me hier eens even melden!

.
) Ben super blij dat het nathalie gelukt is op een vriendelijke manier! Ze woont in Ter Apel. Het is een vaste prijs, hoeveel weken het ook duurt..
en jij bent nog wel zo leuk bezig met je pony's altijd! Die kleine pony's zijn inderdaad genieten, na tot vorig jaar altijd groters te hebben gehad (en kleintjes) ben ik blij dat ik de "overstap" heb gemaakt. Heerlijk ongecompliceerd is het en daar had ik behoefte aan. Maar zeg natuurlijk nooit nooit
Staat dat bange paardje waar je mee bezig bent, op dezelfde stal? Is leuk als je daar echt de stappen vooruit mee ziet!
het frame van de 19" is overigens hetzelfde. Het verschil zit m echt uitsluitend in de wielen.
Ach ooit komt er wel weer eens wat langs, Vliegje bv 
Ik wil nl op Ellens lijstje, hihi Antheman schreef:Hoi, ik kruip weer even onder mijn steen vandaan. Speciaal welkom voor Ingrid! we kennen elkaar nog wel uit de hoeventijd he
.... bleef gesukkel hier wat dat betreft, maar sinds 3/4 jaar weet ik dat Isa PPID (cushing) heeft. Helaas de andere ook, bleek laatst uit zijn test, maar goed, ben ook verliefd op ze, dus ze mogen toch blijven hahahaha.