ik dacht dat ik veel halsters had haha
ben echt verslaafd aan halster kopen A.ik zal van het weekend ook even al mijn halsters showen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

en 2 paar schoenen

Leinearthur schreef:daarom kan ik het niet hahhaaBandageren is alles behalve moeilijk hoor

buster4ever schreef:naaikwinkel voor biesje.hier ook een roze freak :p.....
pff nou de boubine(geen idee of ik t zo goed schrijf) is hoogst waarschijnlijk stuk....maar me vriend denkt dat me autootje motorisch op isen dat hij door de kou (en iet wat t laat olie er weer in gooie was t vergeten
) aan t aftakelen is en de problemen zich nu gaan aankondigen
ook ik ben bezig met een roze zweetdekentje...moet enkel biesjes halen maar heb geen idee waar ik dat kan kopen..en druk bezig met menschoftje en borst dekje...
Suprice_Iris schreef:ik spaar ook voor een spiegelreflex!Spiegelreflex camera van Canon
Heb 2 maanden geleden m'n eerste spiegelreflex over kunnen nemen van iemand, maar wil nu alweer een betere

ponieszlover schreef:lieeef!*foto's gemaakt halster.
ponieszlover schreef:haha vet!Goofy en Zigbey Black... jaja zoon van Painted Black van Anky!
ponieszlover schreef:http://www.aylaaa.hyves.nlhoe heten jullie op hyves?
je internet balk zeg maar
Leinearthur schreef:woooow lein!*halster foto's.
nou dat zijn er al 30

Mandyy schreef:haha wat stoer die foto!
Ben net pas thuis, het is echt chaos op het werk.![]()
Ben al de hele week ontzettend moe. Echt tijd voor weekend!
Zou morgen om 14:00 uur naar huis mogen (als het werk het toe laat).. Nou dat kan ik wel vergeten.
Denk dat ik maar eerder begin en denk ook dat ik 17:15 uur nog niet eens ga halen.
Kreeg vandaag een geweldige foto van Max.
Lees straks bij, ga zo eerst naar Max.