Buckje het klinkt wel heel erg leuk zeg zo'n rit! En niet geschoten is altijd mis, beestjes van jou worden naar mijn idee genoeg in conditie gehouden om zo'n rit te halen, dus ik zou het doen
Auw Kaisa, dát doet zeer. ( )
Hier is het droog en de zon schijnt, ga zo lekker klooien met de pony's.
Hey meiden! Sorry, vandaag geen foto's! Was gister echt super slecht weer HEEEL grijs en regen, van hard naar miezer and so on... Doe het van de week wel even want dan word het lekker!
Goedemiddag! Ben toen straks flink geschrokken; Balou had koliek. Steeds liggen, rollen, met voorhoef schrapen, buik opgezwollen, niks meer willen eten en zelfs als ik hem uit de wei haalde wilde hij weer gaan liggen, arme poown. Snel paardendierenarts gebeld, hij heeft 2 spuiten gehad en ben net weer even bij hem gaan kijken. 'T gaat alweer wat beter nu nog even afwachten als straks de pijnstillers zijn uitgewerkt.. Ben ik even blij dat ik de eerste 5 uur vrij had.. maar ben erna niet meer naar school gegaan hoor.
Morgen om 2uur heb ik een afspraak met een meisje dat misschien de toekomstige verzorgster van Valesca word! Ben heel benieuwd of het iets gaat worden! Ze komt regelmatig mee met een klasgenootje dus ze kent de stal en paarden al wel! Dat vind ik toch wel fijn want dan kennen de mensen haar dus ook een beetje Vind het toch wel spannend Ben heel jaloers en bezitterig als het om mijn kleine poon gaat Maar heb hier nu zelf voor gekozen dus nu maar hopen dat het meisje wat is!