Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
FlorisSam schreef:Wij zijn de drukste klas VWO klas,maar ook de slechtst presterende.
Ik had net een WTF momentje,zegt een klasgenoot uit groep 8 (jongen) tegen mij Heey schatje,
ik dacht echt WTF doe jij,maar dat was zijn vriend die liep te kloten (Die vriend van hem zat ook bij mij op de basisschool,die is knap)
FlorisSam schreef:Wij zijn de drukste klas VWO klas,maar ook de slechtst presterende.
Ik had net een WTF momentje,zegt een klasgenoot uit groep 8 (jongen) tegen mij Heey schatje,
ik dacht echt WTF doe jij,maar dat was zijn vriend die liep te kloten (Die vriend van hem zat ook bij mij op de basisschool,die is knap)
_Lois_ schreef:Bij ons zitten er steeds klenere kinderen op school hier!
Ik vond mezelf al klein in de eerste , maar er lopen nu kinderen rond van 1.30!!!![]()
Nu ga ik sterren zakken door 't ijs kijken![]()
FlorisSam schreef:Ik doe VWO dat is 6 jaar.
Maar ik moet VWO of HAVO halen,anders kan ik mijn vervolgopleiding niet starten![]()
wij hebben nu ook geen schoolfeest i.v.m. overlijden leraar die dat altijd organiseerde.
Elliinee schreef:FlorisSam schreef:Ik doe VWO dat is 6 jaar.
Maar ik moet VWO of HAVO halen,anders kan ik mijn vervolgopleiding niet starten![]()
wij hebben nu ook geen schoolfeest i.v.m. overlijden leraar die dat altijd organiseerde.
Aach das jammer
Is ie kort geleden overleden?
Wat voor vervolgopleiding wil je dan doen?
Ik moet nu al kiezen en ik weet het nog niet eens