Zij wist alleen wel zeker dat het bij haar nieren weg kwam en zei hier wel meteen naar te handelen. Ook omdat Don op haar einde loopt dat ze gewoon niks meer kan doen.
Ik doe gewoon wat de deskundige zegt. Morgen of dinsdag komt de DA en die gaat me helpen een definitief plan voor op te zetten. Heb al telefonisch contact met hem gehad.

jaaa maar niet op een volte van 15 meter, ik longeer zelden op een kleine volte puur omdat ik dan van mening ben dat je het uitlokt om een paard op twee benen te laten lopen, ik wil juist kunnen stellen en buigen door het hele frame op vier benen en het liefste nog op de binnen hoefslag. Longeren doe ik altijd door de hele bak (en met floor 20x30 omdat hij dus klein is en het dan wel grote afstanden worden. pas als ik een paard zodanig kan verzamelen in draf dat ik alle passen kan onderhouden zou ik het doen. stappen kunnen zowel angus als floor op vier benen en dat doe ik wel op een volte van 12-15 dm maar dat is echt loswerken. 
Vanmorgen een flink rondje gemend samen met stalgenootje, daarna lekker gewassen en een emmer slobber gegeven.