Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Manon_S schreef:Mooi halster! Staat hem goed
Charlotte, is Magnum dan nog niet oud genoeg om af te spenen?Of is hij nog steeds zo jong?
Manon_S schreef:Haha okee. Ben je dan niet bang dat hij niet alleen kan achterblijven zonder zijn moeder? Als je de moeder mee moet nemen ergens heen en hij kan bijvoorbeeld niet mee?
Ik neem Shottie regelmatig mee alleen op wandeling omdat hij anders teveel gaat plakken aan de kudde. Hij moet ook zonder hun kunnen vind ik, anders slaat de paniek toe als hij om wat voor reden dan ook een keer mee moet of alleen moet staan.
Manon_S schreef:Haha ik zeg ook niet nu. Die van mij staan ook nooit alleen. Maar ik heb vaak genoeg mee gemaakt dat mn paard kreupel was en die dan op rust moet en dus alleen moet staan. Zo heb je wel meerdere redenen dat het soms wel handig is dat ze niet in paniek raken ala ze een keer even alleen moeten staan of bijv op onbekend terrein of in de trailer etc.
Iedereen heeft zn eigen manier uiteraard maar was wel benieuwd waarom je Magnum altijd meenam :p
Mowgli4 schreef:Jelleee, wauw dat halster staat hem echt super mooi!!
Charlotte, wat een super leuke verrassing!!
heb vandaag ook weer kunnen sleeën, dus heb een foto van vandaaggister was het net te donker
ik heb ook een filmpje, die upload ik zo ook wel even
even ter info: dit is een ronde slee, deze is heeel licht en gaat makkelijker door de bochten heen.
we stonden net stil hihi
[ [url=m/qMsYWW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/voAxVx.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/7LdfJR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Myrthe2003 schreef:Mowgli4 schreef:Jelleee, wauw dat halster staat hem echt super mooi!!
Charlotte, wat een super leuke verrassing!!
heb vandaag ook weer kunnen sleeën, dus heb een foto van vandaaggister was het net te donker
ik heb ook een filmpje, die upload ik zo ook wel even
even ter info: dit is een ronde slee, deze is heeel licht en gaat makkelijker door de bochten heen.
we stonden net stil hihi
[ [url=m/qMsYWW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/voAxVx.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/7LdfJR.jpg]Afbeelding[/url] ]
leuk! maar je zit wel dich achter de pony?