[HK]SMP kletstopic 1

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Susanne

Re: [HK]SMP kletstopic 1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 11:06

Ik ben eigenlijk wel blij dat hier nog niks 'ligt', sneeuw vind ik wel leuk maar ijzel mogen jullie houden :+

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 11:51

HAHA er staan op FB gewoon filmpjes dat mensen op straat aan het schaatsen zijn :').

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 12:00

Haha geweldig he!!

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 12:00

Denk dat ik toch geen smeeuw meer hoef, dan krijgen we die gladde troep hier natuurlijk ook :P

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 12:04

Haha ik doe ook wel een jaar zonder sleeën.

LottieLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 12:56

Lottie is alles aan het likken :') alles is bevroren en ze houd van ijsjes! Het hek, de grond, de hooiruif, de stal, mij echt alles!!

Mowgli4

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 13:05

Hier ook de hele dag vrij. Mijn hond zette vanochtend 1 stap in buiten en lag gelijk al in de spagaat... Echt spekglad hier dus

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 13:22

Pas maar op dat Lottie haar tong straks niet vast plakt :P

Ik ben ook alweer klaar met school, straks even naar stal om Sjors z'n oog schoon te maken en evt wat beweging te geven.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 14:30

ag die ijsbanen op wegen vind t echt bizar, en dan die schaatsende mensen op die wegen ene kant heel grappig maar aan de andere kant levensgevaarlijk.

lottie je mag wel opletten idd dat dr tong niet vast plakt, kun je dr straks gaan los halen := :=

morgen schijnt noord holland vanaf 6 uur smorgens een lading ijzel te krijgen, maar t lijkt mij bijna onmogelijk want dan moet de temperatuur wel zo dus danig zakken dat t blijft liggen.

Chardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 17:16

Mowgli4, wat leuk dat je nog hebt kunnen sleeën!! Heb je er nog een foto van?
Ayla, Kijk nou eens, wat leuk!
Laughy, leuke foto's!
LottieLover, jij boft! Ik gewoon tot 14.50 naar school... -O-

Als verrassing heeft mijn moeder mij ingeschreven voor de Indoor Clinic van de Shetlander Menritten!!
Voor elk onderdeel! Ik ga met Astrid, en het harige buffeltje Magnum gaat daarom natuurlijk ook mee. Want de Indoor Clinic duurt de hele dag, en zo lang gaan we Magnum natuurlijk niet alleen laten zonder zijn moeder. En het is natuurlijk ook altijd gezellig als Magnum erbij is moet ik zeggen. :') <3

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 17:28

Wat een leuke verrassing van je moeder Chardy!

Jeej mijn wijsneus met zijn nieuwe leren halster

Afbeelding

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 17:31

Mooi halster! Staat hem goed :D
Charlotte, is Magnum dan nog niet oud genoeg om af te spenen? :P Of is hij nog steeds zo jong?

Chardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 17:47

Jelleee, Wat een mooi halster! <3

Manon_S schreef:
Mooi halster! Staat hem goed :D
Charlotte, is Magnum dan nog niet oud genoeg om af te spenen? :P Of is hij nog steeds zo jong?

Hij is oud genoeg om af te spenen, maar ik zie het nut er niet van in. Magnum blijft bij ons en wordt zodra hij kan gecastreerd. Natuurlijk laten we hem niet ouder dan een jaar nog drinken bij zijn moeder, maar hij is nu pas 8 maanden. En Astrid lijd er niet onder. En ik vind het nog wel schattig eigenlijk haha. :')

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 17:52

Haha okee. Ben je dan niet bang dat hij niet alleen kan achterblijven zonder zijn moeder? Als je de moeder mee moet nemen ergens heen en hij kan bijvoorbeeld niet mee?

Ik neem Shottie regelmatig mee alleen op wandeling omdat hij anders teveel gaat plakken aan de kudde. Hij moet ook zonder hun kunnen vind ik, anders slaat de paniek toe als hij om wat voor reden dan ook een keer mee moet of alleen moet staan :P .

Chardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 17:56

Manon_S schreef:
Haha okee. Ben je dan niet bang dat hij niet alleen kan achterblijven zonder zijn moeder? Als je de moeder mee moet nemen ergens heen en hij kan bijvoorbeeld niet mee?

Ik neem Shottie regelmatig mee alleen op wandeling omdat hij anders teveel gaat plakken aan de kudde. Hij moet ook zonder hun kunnen vind ik, anders slaat de paniek toe als hij om wat voor reden dan ook een keer mee moet of alleen moet staan :P .

Nee hoor, hij kan ook prima alleen. Nou ja, hij is nog nooit echt alleen geweest. Maar wel zonder zijn moeder. Wij hebben 6 pony's dus staat hij eigenlijk altijd wel met iemand. En nee, ik vind niet dat hij op deze leeftijd al helemaal alleen moet kunnen staan. ;)

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 17:59

Haha ik zeg ook niet nu. Die van mij staan ook nooit alleen. Maar ik heb vaak genoeg mee gemaakt dat mn paard kreupel was en die dan op rust moet en dus alleen moet staan. Zo heb je wel meerdere redenen dat het soms wel handig is dat ze niet in paniek raken ala ze een keer even alleen moeten staan of bijv op onbekend terrein of in de trailer etc. :)

Iedereen heeft zn eigen manier uiteraard maar was wel benieuwd waarom je Magnum altijd meenam :p :)

Chardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 18:04

Manon_S schreef:
Haha ik zeg ook niet nu. Die van mij staan ook nooit alleen. Maar ik heb vaak genoeg mee gemaakt dat mn paard kreupel was en die dan op rust moet en dus alleen moet staan. Zo heb je wel meerdere redenen dat het soms wel handig is dat ze niet in paniek raken ala ze een keer even alleen moeten staan of bijv op onbekend terrein of in de trailer etc. :)

Iedereen heeft zn eigen manier uiteraard maar was wel benieuwd waarom je Magnum altijd meenam :p :)

Al onze pony's kunnen natuurlijk wel alleen staan, behalve de veulens dan. Maar dat komt natuurlijk ook wel goed. Maar als er 1 van de pony's genoodzaakt is om naar binnen te moeten zetten we 1 van de andere pony's in de andere box ernaast., gewoon zodat hij/zij niet alleen staat. :) De veulens staan ook gewoon nog bij de merries in de box. (we hebben ruime boxen)

Mag je altijd vragen hoor! :D Eigenlijk ook gewoon voor de gezelligheid!

Mowgli4

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 18:41

Jelleee, wauw dat halster staat hem echt super mooi!!

Charlotte, wat een super leuke verrassing!!

heb vandaag ook weer kunnen sleeën, dus heb een foto van vandaag :D gister was het net te donker
ik heb ook een filmpje, die upload ik zo ook wel even

even ter info: dit is een ronde slee, deze is heeel licht en gaat makkelijker door de bochten heen.

we stonden net stil hihi
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

LottieLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 18:48

Superleuk mowgli!!!!

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 19:04

Wat een leuke verrassing Charlotte! Kan ik je knappe pony's is in het echt zien :D.

Mooi halster Jelleee!

Vandaag buitenritje gemaakt met Switch. Ze waren met de binnenbak bezig dus ven even naar buiten geweest. Switch had er zin in :').

Blixem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 19:09

Mowgli4 schreef:

heb vandaag ook weer kunnen sleeën, dus heb een foto van vandaag :D gister was het net te donker

even ter info: dit is een ronde slee, deze is heeel licht en gaat makkelijker door de bochten heen.

we stonden net stil hihi
[ [url=m/qMsYWW.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/voAxVx.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/7LdfJR.jpg]Afbeelding[/url] ]

leuk! maar je zit wel dich achter de pony? :o

Mowgli4

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 19:35

Myrthe2003 schreef:
Mowgli4 schreef:

we stonden net stil hihi
[ [url=m/qMsYWW.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/voAxVx.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/7LdfJR.jpg]Afbeelding[/url] ]

leuk! maar je zit wel dich achter de pony? :o

Ik denk dat dit vertekend op de foto. In het echt zouden die benen nooit vlak bij mij kunnen komen

Sardis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 19:37

jelleee, wauw mooi halster!
Leuke verrassing Charlotte! Veel plezier alvast! Ik kan helaas niet gaan aangezien ik de week daarna een wedstrijd heb en wellicht heeft mijn bijrijdertje de week daarvoor nog een wedstrijd, wordt anders een beetje druk, naast de kosten (55,00!) voor de trailerhuur.
Mowgli4, wat leuk sleeën!!

Vandaag even lekker met Joep gewandeld en gelongeerd. :)

Afbeelding

Afbeelding

lobkew

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 21:48

Wat super leuk al die sneeuw pret etc! Het werd verteld dat het hier ook glad wordt, ben benieuwd.

Wat super leuk Charlotte! Ik weet nog niet zeker of ik kan maar ik hoop het wel!

Mowgli4

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 21:51

ik heb hier ook een video van vanmiddag het sleeën
het is niet perfect en dat weet ik, maar dit was gewoon even voor 10 minuutjes lol :o