Persoonlijk houdt ik niet van appaloosa's.
Moet wel zeggen dat deze merrie een mooi exterieur heeft!

Chique hoofdje. Als ze wat ouder was geweest (4 jr.) en meer predikaten heeft behaald, taxeer ik haar hoger.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MDJ schreef:Dat is een grapje volgens mij elbrichsh van shetlander en ord van fjord
Ik vind trouwens wel dat sommigen hier belachelijk hoog taxeren, 900 voor een shet? volgens mij liggen de marktprijzen voor zo'n dier dat hier 900 word getaxeerd max. rond de 500
Rody01 schreef:Echt niet!!
Wij hebben een goed bereden, makke, 90 cm kleine pony voor €500,- verkocht!
Dus als je die van mij 1 pag. terug ziet is die toch veel luxer groter en mooier dan die
levitrol schreef:Rody01 schreef:Echt niet!!
Dus als je die van mij 1 pag. terug ziet is die toch veel luxer groter en mooier dan die
Ehm zit je nu te bewijzen dat de jouwe de 'beste' is, en veel mooier en luxer is dan een andere?
levitrol schreef:Rody01 schreef:Echt niet!!
Ehm zit je nu te bewijzen dat de jouwe de 'beste' is, en veel mooier en luxer is dan een andere?
al doe je dat, de mijne is altijd nog de beste![]()
MDJ schreef:Ik vind trouwens wel dat sommigen hier belachelijk hoog taxeren, 900 voor een shet? volgens mij liggen de marktprijzen voor zo'n dier dat hier 900 word getaxeerd max. rond de 500
Evelli schreef:Zoals altijd: wat een gek ervoor geeft
Rody01 schreef:Als je dit op mij richt, ik denk niet dat die mensen waar ik mijn pony aan heb verkocht er spijt van hebben. Meisje haalt alleen 1e en 2e plaatsen met haar pony. Ik bedoel, dit moet je niet zomaar zeggen. Waarom mag een shetlander niet 1000 euro kosten en een falabella welMet een shetlander kan je nog altijd meer dan met zo'n paardje. Er zijn misschien minder van dat ras dan van de shetlander, Nou en? Ik vind dat je dat per paard moet bekijken. Tuurlijk, een jonge shetlander hengst zonder papier geef je 100 euro voor. Maar dat hoeft voor andere paarden niet te gelden!
Jollybollie schreef:Rody01 schreef:Als je dit op mij richt, ik denk niet dat die mensen waar ik mijn pony aan heb verkocht er spijt van hebben. Meisje haalt alleen 1e en 2e plaatsen met haar pony. Ik bedoel, dit moet je niet zomaar zeggen. Waarom mag een shetlander niet 1000 euro kosten en een falabella welMet een shetlander kan je nog altijd meer dan met zo'n paardje. Er zijn misschien minder van dat ras dan van de shetlander, Nou en? Ik vind dat je dat per paard moet bekijken. Tuurlijk, een jonge shetlander hengst zonder papier geef je 100 euro voor. Maar dat hoeft voor andere paarden niet te gelden!
Simpelweg omdat Falabella's een stuk schaarser zijn dan Shetlandpony's. Falabella's kom je vrijwel nooit tegen, terwijl je bij wijze van spreken op elke hoek van de straat een Shetlander ziet.
Hoe meer er van iets aangeboden wordt, hoe lager de prijs zal liggen.
Rody01 schreef:Als je dit op mij richt, ik denk niet dat die mensen waar ik mijn pony aan heb verkocht er spijt van hebben. Meisje haalt alleen 1e en 2e plaatsen met haar pony. Ik bedoel, dit moet je niet zomaar zeggen. Waarom mag een shetlander niet 1000 euro kosten en een falabella welMet een shetlander kan je nog altijd meer dan met zo'n paardje. Er zijn misschien minder van dat ras dan van de shetlander, Nou en? Ik vind dat je dat per paard moet bekijken. Tuurlijk, een jonge shetlander hengst zonder papier geef je 100 euro voor. Maar dat hoeft voor andere paarden niet te gelden!