weet niet veel vanaf hoor misschien helemaal niet goed maarja probeer het toch:
Rocky: Wel een stoer beestje, goede afstamming, met een beetje training en wat minder vet wordt het een gaaf hengstje, zeker als je hem laat keuren en hem als dekhengst stelt, nu nog dik en niets begonnen: 150 euro
Hafje: je kan er niets mee voor de fok, alleen leuk rijpaardje, ik weet niet of hij geschikt is voor kinderen? zoja kan het een leuk kinderponytje worden wel jammer dat hij zo klein is: 175 euro
pepermuntje: Lijk me een aardige pony, dus niet echt een kinderpony meer maar eentje die wat rustiger is kan er denk wel meer mee overweg, kan ook nog voor gescheldschap 150 euro
Nu even mijn 2 verzorgponys eerst even Playboy:
Naam: Playboy
Ras: Shetlander
Geslacht: Ruin
Kleur: Zwart
Aftekeningen: geen
stokmaat: 95 cm
Vader: moet ik nog navragen
Moeder: moet ik nog navragen
Stamboekpapieren wilde de oude eigenaar niet geven, en anders op zijn naam :S
Dresuur: kan een beetje wijken, en basisoefeningen, voorderest niet echt aan gewerkt
Springen: Springen kan hij als de beste, hij spring over zichzelf heen dus 95 centimeter ongeveer.
Recreatief: vind het heerlijk om te crossen, houd van winnen
gaat zo door water heen, zwemt zo naast je. Buitenrit vind hij geweldig hij is ook 100% verkeersmak en trailermak.
Wedstrijdervaring: Heeft 1 keer op onderlingwedstrijdje gesprongen, heeft 2 keer aan minicros onderling meegedaan dit jaar was hij 4e van de ruim 50 paarden(waarvan al die grote ook!) Ook meegedaan met hemdenrace was hij 2e en nog aan behendigheidsrace gedaan allemaal onderling.
Voorderest: Het is een schat van een pony vind alles best, is gevoelig in zijn mond en reageert daardoor snel op je. Hij kan steigeren op comando en voetje geven en pas.
foto van dat hij over zichzelf heen springt:

http://www.mijnalbum.nl/Foto=DUZZLCH3

en dan nu Tommy
Naam: Tommy (van de Bleekmeerhoeve)
Ras: Shetlander
Geslacht: hengst
Leventijd: 25 mei 2003 (3jaar)
Kleur: Zwart
Aftekeningen: geen
zijn vader: Ollie v.d. Eickenwal (kleur moorkopschimmel)
zijn moeder: Karen of Annafield (kleur zwart)
Moeders vader is Sallachy Larg.
Verder: Tommy is een erg lieve hengst. Hij is hele goede maatjes met Luna(welshmerrie) Hij gaat goed om met de groep en is erg lief met kinderen. Het neefje van mijn vriendin die 2 jaar oud is pakt zo Tommy bij het halster en loopt ermee weg. Ook kan hij er zo op zitten(wij houden hem natuurlijk vast) en dan kan hij er zo op draven of galoperen zonder dat Tommy iets doet. Tommy heeft wel eens een sprongetje gewaagd en dat deed ie erg goed. Voorderest kan hij voetje geven en steigeren op comando. Ook het longeren kan hij al goed.

meer foto's: http://www.mijnalbum.nl/Album=JB6DCXER
Dat was het, willen jullie ze taxeren?
Groetjes Anita
Laatst bijgewerkt door Aniita op 17-08-06 10:21, in het totaal 3 keer bewerkt