Lieve foto van Willem!

Mir, beterschap voor je hond. Niet leuk!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mirriejj schreef:6 juni krijgt Jimmy er ijzers onder, dan kunnen we ook weer lekker het bos in. Hij loopt daar nu niet lekker door de vele grindpaden.
Volgende week eerst een week op wedstrijd met de honden. Helaas ligt een van mijn honden in de kreukels. Ze is in Januari geopereerd aan haar kruisband en sinds gisteren loopt ze kreupel op die poot. Dus woensdag voor we gaan eerst nog even naar de fysio met haar.
Kiekeboefje schreef:Mirriejj sterkte met je hondje!!![]()
Wat een leuke handige trailer Patty! Fijn dat je vriend dan zo handig is dat voor je te kunnen doen. Heel veel plezier er mee!
Lillian, osteopaat is zeker geen overbodige luxe. Dat kan ik je nu (jammergenoeg) wel meegeven.
Donja is gisteren onder behandeling van de osteopaat geweest. Daardoor maak ik me nu best wel zorgen. Ze zit vast in haar spieren van kop tot kont en wil niks liever als stilstaan en niks doen. Haar nieren werken waarschijnlijk niet goed en door zich strak te trekken probeert ze de pijn te onderdrukken. Waardoor ze nog vaster komt te zitten.![]()
Ze moet veel afvallen, en stappen stappen stappen. Ik moet bepaalde t-touch doen en middeltjes voor haar nieren gaan bedenken. Komt ook bij dat dit niet met een paar behandelingen klaar is.
Haar hoefje is bijna weer klaar, komt het volgende. Arme kleine schat. Tips zijn welkom, ik sta voor alles open en ga ook alles doen om haar weer op de been te krijgen.
mirriejj schreef:Wat vervelend zeg! Ik heb hetzelfde nu voor met een van mijn honden. Niet degene die nu in de kreukels ligt.
Wanneer komt de osteo terug? Heb je een foto van Donja?
Kiekeboefje schreef:mirriejj schreef:Wat vervelend zeg! Ik heb hetzelfde nu voor met een van mijn honden. Niet degene die nu in de kreukels ligt.
Wanneer komt de osteo terug? Heb je een foto van Donja?
Ik heb nog geen afspraak gemaakt, maar zou ook niet weten wat voor tijd er tussen moet zitten.
Ik ga nu in ieder geval veranderingen maken in haar voeding. Als ik er aan terugdenk zijn haar klachten begonnen.. ongeveer 2 week geleden. Toen kon ik merken dat ze slomer werd en minder vrolijk als dat ze is. En ze staat sinds 3-4 weken aan de stick. Dus dit kan zeker een oorzaak zijn.
Dit betekent dat ik haar op zand wil hebben, paddock of zo, en dan alleen hooi voeren en de supplementen die zij nodig heeft, met max twee handjes voer waar zo min mogelijk suikers in zit. Ik heb Blaas&Nier druppels van De Groene Os besteld, en vitaminekuren. Ik heb ook iets gelezen van donker bier, maar dat weet ik nog niet helemaal![]()
Dus er gaan wat veranderingen komen. Hoop dat dit haar gaat helpen.
[ [url=m/CtsKcG.jpg]Afbeelding[/url] ]