maar gelukkig heb ik jullie, mijn pauze-vriendinnen, de honden, en allerbelangrijkste : Lucky en de allergeweldigste Kleintjes en mooiste paard
morgen even mijn verdriet kwijt bij prinz lekker knuffelen en vertroetelen, ik hooop dat ik al in de bak van natascha mag.. want in de wei word het niet veel soeps met al die regen natuurlijk.
daarna met lucky lekker aan de gang, even kijken wat voor een weer het is, als het mooi weer is even longeren en daarna lekker lang buitenwandelen, en daarna lekker met bella aan de slag met lange lijnen en een beetje VD beginnen, daarna langs de welkoop kijken voor een clicker want wil er toch een in beslag nemen stiekem ook even kijken voor trailer/vastmaak lijn omdat ik altijd met dar probleem zit
daarna lekker naar gaya en gina even hun vertroetelen, stal doen, stal foto maken voor jullie en daarna back to home, even wat eten, en daarna honden uitlaten ect..
moet wel vroeg opstaan omdat ik eerst langs lucky moet voor longeerlijn misschien gaan we ook wel mennen i hope so..
ja ind, lucky gaf mij toen ik er zo door heen zat vorig jaar zoon oppepper dat ik er weer even tegenaan kon, ze gaf me een stootje met haar neus en een lebber over me gezicht en sindsdien is onze band zoooo ongelovelijk sterk, maar honden ook hoor.. prins is al vanaf mijn 4e mijn buddy, mijn alles echt die band tussen ons is mega sterk, in het bos blijft hij bij mij, in de huiskamer staat hij bij mij, komt er iemand geheimzinnig naar mij toe, gaat hij blaffen en grommen, ik laat hem ook als enigste uit omdat hij anders gewoon niet meewilt, hij loopt bij mij zonder riem ect, hij is echt superdog
en bram die is ook echt een kneusje van een schat hoor, maar omdat mijn broer hem heeft laten vallen op zijn 1e jaartje is hij vreselijk bang om opgepakt te worden ect. maar ij is een mama's hondje
Lien gaat altijd met haar mond in mijn haren zitten kroelen Daar moet ik altijd keihard van lachen,dan zie je haar kijken: "Zo baas,nu je weer vrolijk bent kunnen we wat leuks gaan doen" af en toe is het een echte clown Morgen werken,misschien mennen? en anders een lesje doen! zondag Parelli doen met de pony van een meisje wat ik nu les geef. zelf les met NR. En maandag weer school Heb volgende week heel veel proefwerken
nee hoor heel vaag, maar ik krijg het allemaal zo snel voor elkaar!! ik kan nooit lang bezig zijn met 1 ding dat is soms best irritant want dan ben je aan het longeren en dan word et voor jou en je pony saai, dan ga ik lange lijnen maar dat is teveel renwerk, dan maar buitenwandelen maar dan word je halverwege moe