Rody: Wordt me niet duidelijk of ze zelf premies heeft? Zet haar voorlopig even op 500 Snoepie: Indien geen afstamming (waar ik vanuit ga) 200
De mijne maar weereens:
Naam: Honey (officieel Iris v/d Zuidweg) Vader: hassan v. Bunswaard Moeder: chica v/d watertoren (v. Kasper v. Vliek) Geboren: 94 (wordt dus 15) Kleur: Zwart Geslacht: merrie Stamboek: NMPRS (kleine maat basis type) Premies: 2x 2e Overige resultaten: Kampioen aangespannen beweging pinkstershow NMPRS 2008 Verder: Zeer vriendelijke, werkwillige pony. Super fijn voor de wagen. Loopt braaf weg met een beginners, gaat de uitdaging aan met een ervaren menner. Braaf onder het zadel, zowel in de bak als buiten. beheerst diverse oefeningen van vrijheidsdressuur die ze (als ze zin heeft ) op het kleinste gebaar uit voert. Pony met een gouden karakter.
nouja, wat stom! Heb net tig keer je stukje zitten lezen om te zien of ze een premie had en zag het gewoon écht niet staan. Nu weet ik dat het er kennelijk moet staan en ja hoor, het staat er
In dit geval blijf ik bij mijn taxatie
Rody01
Geplaatst: 14-03-09 23:36
Haha, best wel grappig. Ik heb haar een paar pagina's terug geplaatst, en toen liep ze ook nog B, en werd toen hoger getaxeert Pagina 50 trouwens.
Laatst bijgewerkt door Rody01 op 14-03-09 23:40, in het totaal 1 keer bewerkt
hecht persoonlijk ook niet erg veel waarde aan de taxatie's hier Wellicht omdat ik anders naar pony's kijk en geen papieren voor mij de waarde al aanzienlijk verminderd...
even een serieuze taxatie dan? 600 euro is ze sowieso wel waard, vind het een erg mooie merrie. ga je er nog vaker mee naar de keuring? want als ik die 2e foto zie lijkt mij dat een 1e premie er wel in moet zitten, maar goed dat is naturlijk altijd moeilijk te zeggen vanaf foto's. deandy is iig wel een erg mooie hengst! ondanksal zijn grijze haartjes nu
Naam: Trol (officieel Troy) Leeftijd: 9 Vader: nog nakijken Moeder: nog nakijken Geslacht: Ruin Discipline's: OHZ, voor de kar, LL, VD, vrijspringen. Schofthoogte: 91 cm
Trol is een hele lieve, maar wel een pittige pony. Hij maakt af en toe wat rondjes om de stallen met een klein kindje erop, dan is hij heel braaf. Mennen word deze zomer gedaan, maar hij heeft er al een paar keer voor gestaan. Vrijspringen kan hij ook goed, een oxer van 80 cm is zijn record. Mooie draf, helaas zomereczeem en als hij zichzelf te druk maakt krijgt hij het benauwd, maar dit gebeurt alleen als hij die dag erg druk is, en moet werken, dan begint hij raar te doen. Dit is verder niks ernstigs. Het LL pakt hij goed op, VD kan hij ook wat dingen; spaanse pas, halt, volg, pak vast, flemen, LOS. Voetballen kan hij ook
Snoepie: 300euro (vanwege dracht, maar geen papieren) Rody: 550 euro (leuke pony, lief voor kinderen zo te zien) Honey: 650 euro (mooi om te zien, goed beleerd) Troy: met goede papieren 450 euro (minder vanwege gangbare kleur)
Nu Flicka: Leeftijd: eind april wordt ze 2 jaar Geslacht: Merrie Vader: Rocky van de Hoeve (few spot) - Pref (4voudig kampioen) Moeder: Kessy van Panorama - Pref Stamboek: ingeschreven bij NAS Stokmaat: 93 cm Kleur: Appaloosa
Ik vind persoonlijk dr hoofd nu nog wat lang, maar ik denk dat dat nog wel bij gaat trekken. Mooie afstamming, als ze door de stamboekopname komt denk ik dat ze een zeer geschikte fok merrie kan zijn. Ik zet dr even op 450
diesel_
Geplaatst: 22-03-09 19:57
dankjewel, leuk om te horen! ze is overigens al opgenomen in het stamboek
troy leuk ding zeg, echt een plaatje, zou er toch wel 350,- voor betalen. Flicka, leuk heel apart, vanwege de kleur en de apartheid zou ik rond de 500,- ztten.
Maar ik vind altijd dat je eigen paard voor geen 1000,- te koop is want voor iedereen heeft zijn paard een veel hogere waarde.
dan nu weer eens onze Teun. Teun is gewoon gaaf, met zijn 6 jaar oud en 86 cm hoog. ruin, sinds kort ook voor de wagen,ook met een zadeltje op is die braaf, hij vind het niet echt leuk maar verdraagd het wel. De lol haalt die echt uit, voor de kar, dan geniet hij met volle teugde. Voor de rest is het echt een knuffelpony en heeft hij het schattigste, zachtste neusje van heel de wereld.(alleen die neus is al onbetaalbaar)