Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
NathalietjeB schreef:wat een schattig filmpje dreamer..
haha ik zie bij meer mensen sneeuw foto's voorbij komen vandaag ik wil ook sneeuw..
mochten er nog geintresseerde zijn
‘Op 30 januari 2016 aanstaande komt Udo de Haan naar rijvereniging heiloo om een menclinic te verzorgen.
Udo de Haan heeft veel verschillende paarden uitgebracht in de mensport en heeft op het allerhoogste niveau gereden in zowel de mensport (klasse ZZ), samengesteld mennen (klasse 4, A-kader) en tuigsport (Ereklasse).
Udo is meerdere malen nationaal kampioen geweest binnen deze verschillende disciplines. Daarnaast heeft Udo ook de ORUN meninstructeur opleiding in Ermelo gevolgd. Meer informatie over Udo de Haan kan terug worden gevonden op zijn website http://www.staloudbeets.nl!
Tijdens de clinic kunnen deelnemers een half uur privé les volgen. De kosten bedragen 35 euro voor leden van onze rijvereniging en 40 euro voor niet leden. Opgeven kan door middel van het sturen van persoonlijk berichtje via facebook naar Petra Hollanders of door een e-mail te sturen naar: rcm.dekker@quicknet.nl, vol = vol!’
Jelleee schreef:Claudia beterschap!
Chardy hoe vond jij Divorce? Ik heb hem gister voor het eerst halverwege uitgezet. Echt jammer, maar ik vond het weinig vernieuwend en zeer oppervlakkig weer.. Ik vind als enige Tamar echt hilarisch wat een nachtmerrie dat wijf!