_Reneee schreef:Is het bij de veterinair eigenlijk een probleem als je pony, wegens wisselen, zijn voortanden mist?
Ik dacht het wel. Dan kunnen ze namelijk niet beoordelen of hij al dan niet over of onderbeet heeft.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Laureas schreef:Hier gaat het sinds het weekend beter met Lenny, mijn zwarte hengstje. Hij is gisteren op de kliniek inwendig onderzocht, en hij heeft geen maagzweren, dus dat is al goed nieuws. Wel waren er een paar waardes in zijn bloed afgeweken, maar hij begint toch terug zijn energie en eetlust te krijgen en dus hoop ik dat hij deze koers blijft gaan. Dierenartsen zeiden me, dat ik zelfs terug mocht beginnen met hem licht te trainen.
stal_HD schreef:Volgens mij valt dat wel mee. Ze hebben nu eenmaal een leeftijd dat ze aan het wisselen zijn. Zit er echt helemaal niets of al een klein beetje?
Knolselder schreef:stal_HD schreef:Volgens mij valt dat wel mee. Ze hebben nu eenmaal een leeftijd dat ze aan het wisselen zijn. Zit er echt helemaal niets of al een klein beetje?
Ik dacht toch al gehoord te hebben dat er paarden om die reden naar de nakeuring moesten? Kunnen ook cowboyverhalen zijn... Maar lijkt mij toch logisch dat ze dat moeten kunnen nakijken aangezien het een punt is waarop ze echt afgekeurd kunnen worden.
Maar als ze nu al half zijn, kan het goed zijn dat ze binnen 2 weken weer genoeg gegroeid zijn hoor.
Ster zit hier op 326 dagen. Aster een weekje achter. Maar vooral Ster ziet er al weken uti alsof ze elk moment dat veulen eruit gaat poepen. Maar nee hoor...
Knolselder schreef:Mijn hengst is nog steeds aan het wisselen en wordt binnen enkele maanden 4
Veel hengsten zijn pas 2,5 als ze naar de keuring gaan he. Ze worden dat jaar 3.
Shetclub87 schreef:ik maak me steeds meer zorgen over xam zijn vacht. hij ziet er zóó uberlelijk uit. ik weet dat het nog tien dagen duurt maar tien dagen geleden zag het er ook ongeveer zo uit. geef nu lijnzaadbij. hebben jullie nog tips waardoor de vacht gaat groeien?