35 plussers met een mini?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

jecco_ellen

Re: 35 plussers met een mini?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-15 18:58

Zo! Die kan hard draven!

kanniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-15 19:00

Mooie foto's Tolbergfan. Wat een leuke snoet zit daarop.

Tolbergfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-15 19:20

Dankje, was al even geleden dat ik foto's geplaatst had. Dacht het word weer eens tijd :o

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-15 00:08

Ohoh ik heb mijn eigen topic een beetje verwaarloosd sorry dames, beetje onrustig geweest hier.
Wel regelmatig meegelezen en veel leuke dingen voorbij zien komen zeg!

Kanniet; voel je je al wat beter ondertussen ? Die foto van je pony in huis; grandioos :-)
En de pony van het filmpje heeft er zin in haha

Timokyana; wat leuk je hier ook te zien ! Welkom! Ik had al wel eens op Facebook geloof ik foto gezien van je pony bij bejaarden. Ik heb met mijn hond dat bij dementerenden gedaan paar jaar terug, erg leuk !
Kan me je angst helemaal voorstellen trouwens. Ik heb 3 zware ongelukken (met veel letsel) gehad met paarden waarvan 1 met een wagen en ook geen idee of ik het nog wel echt ga durven. Ik denk wel in de rijbak etc maar of ik ooit nog buitenritten durf te maken........geen idee.
Scheelt ook wel dat mijn hele lijf al aardig kapot is, kan me niet meer zoveel veroorloven :-(
Ik hoop dat jij snel weer kunt genieten !!

Mirriej; geweldig jij met zo'n ukkie tussen de grote paarden, top! :-)

Jecco ellen rijdt met een zak met stenen op haar sulky rondt, tja, je moet wat he haha. Lekker koppie heeft jouw pony ook!

Prairiewolf; gefeliciteerd met je nieuwe pony! Wat een leukerd zie ik ! Heel veel plezier ermee!
Nu ben ik wel benieuwd naar haar stamboeknaam, is ie heel raar ? :-)

Knappe pony van Tolbergfan op de foto!

Ulfeino

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 10:32

Mooi weer maar brrr wat is het een vieze harde koude wind :(

Operatie van onze hond Balou is goed gegaan, had een kap meegekregen maar dat vind ik helemaal niets, heb bij de action 2 zwarte kinder t-shirt maat 152 gekocht, 1 met de achterpoten door de armsgaten en de staart door het hoofdgat en de andere de voorpoten door de armsgaten en het hoofd door het hoofdgat, ronde de buik tape ik ze vast, werk perfect.
Doe dit overigens alleen 's nachts.

Ze heeft voor 10 dagen antibiotica en pijnstillers meegekregen, op de grond ligt een dekbedje voor een ledikantje met een overtrek eroverheen.
Ze vind het vreemd dat ze er niet alleen uit mag (normaal gesproken is ze het grootste gedeelte van de dag buiten op het erf, nu laat ik haar een keer of 6-7 uit.
Het is een flinke wond zo'n 20 cm denk ik waar het gezwel en een aantal tepels zijn weggehaald en dan nog de wond van de verwijdering van de baarmoeder, het ziet er allemaal goed en rustig uit.

Ondanks dat het een kruising bordercollie is is ze vrij rustig van aard, behalve als er andere honden voorbij komen (veel blaffen en als een idioot over het erf rennen) en als ik mijn paard aan het longeren was ook dan rende ze als een idioot langs de rand van de bak, dit mag nu dus absoluut niet, vandaar niet alleen buiten :)

Straks weer met Elina naar de wedstrijd 3e keer F3, dit keer doet er nog een top pony mee die vaak in de prijzen valt, ben benieuwd :)

prairiewolf

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 11:01

Zo, stalletje voor het merrietje is klaar. Vriendjes in de wei ernaast gezet en nu maar zien hoe ze op elkaar reageren. Stamboeknaam is Destiny. Dat vind ik zelf echt niet mooi, maar haar beoogd spanmaat heette ook zo en werd Desty genoemd. Die hebben we omgedoopt tot Fristi zodat ie nog enige klankherkenning had. Maar om nu weer Desty te gaan noemen oid als je een van beide aan te sporen ... Niet handig. Maar naam wordt vanzelf wel duidelijk de komende dagen. Rondje bos gedaan met de honden (border en bordercollie/herder) en nu wachten. Net een appje gehad dat ze er over halfuurtje zijn. Voelt net als verjaardag vroeger dit .... :-) sterkte met Balou en veel plezier op de wedstrijd. iedereen fijne dag!

jecco_ellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 13:30

Ja lekker koppie heeft ze he. Ik was ook op slag verliefd dat ik haar zag. Moest alleen wel erg wennen aan haar gedrag.
Ze moest dat ze er net was niks van niemand wat hebben. Heeft wat maanden geduurd voordat ze mij iets aardiger vond.
Nu mag ik alles bij en met haar, ze is zo verandert. Gewoon een jaartje niks van haar vragen heeft haar goed gedaan.
Alleen leuke dingen: eten en af en toe een wandelingetje naast de kinderwagen.
En ondertussen is haar grote liefde er ook ondertussen bij gekomen.
Ik heb haar aankomende maart 2 jaar en Ozzy is afgelopen december thuis gekomen.
Waar hij stond kon hij niet meer blijven vanwege de TE goede zorg voor hem.
Maar ondertussen is hij erg opgeknapt
Hier een klein overzichtje
Afbeelding

Ik heb ook contact opgenomen met het meisje waar Star eerst van was. Nog voor het meisje waar ik haar van kocht.
Die vertelde dat ze haar en haar moeder had gekregen en ze star niet kon houden omdat ze geen kinderpony was en dat meisje toen nog heel klein was.
Haar moeder was een zwarte Shetlander met veel pit en de vader van star wist ze niet.
Maar ik denk zelf dat dat een witte welsh is geweest.

Gelukkig is het goed gegaan met je hond ulfeino.
Hopen dat ze snel weer opknapt.
Succes met Eline en haar wedstrijd.

Leuke foto's tolbergfan

Fristy is ook een leuke naam prairiewolf, hoop dat alles soepeltjes verloopt en dat ze goed wordt opgenomen straks in de groep.

kanniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 14:44

Ulfeino hondje geopereerd, dat is ook altijd spannend. Gelukkig is alles goed gegaan. Nu genezen. Succes met de wedstrijd!
Afgelopen do-vr nacht met onze oudste hond opgebleven. Zij heeft of een hypo gehad, of een tia of zoiets dergelijks. Ellendig. Heel onrustig, hijgen, veel te veel drinken, niet kunnen stilstaan of liggen. Ik dacht dat haar uur geslagen had. Ze is 13 en loopt op haar laatste pootjes. Vrijdagochtend heeft ze goed gegeten en was ze vrolijk, monter, in tegenstelling tot ons, wij waren bekaf :-).

Prairiewolf in afwachting....Fristy en Frodo?

Ozzy is wel heel erg veel veranderd! Wat een kap had hij. Enorm..

Vandaag na de menles met Abby door de waterbak gegaan. Na even aarzelen liep ze Sieb zó achterna :-). Ze doet zó haar best. Straks krijg ik misschien een foto ervan.

prairiewolf

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 14:49

Afbeelding

Fristi en Jillz (Destiny van d'n Deinster)

kanniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 14:51

Leukkkkkkk

jecco_ellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 15:03

Wat leuk prairiewolf, gaat zo te zien helemaal goed komen

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 18:14

Zie een hele knappe bonte nieuwe aanwinst voorbij komen, gefeliciteerd! *\o/*

Kanniet; een oude lobbes op haar laatste pootjes.. Sneu als ze zo'n last hebben. Hopelijk mag je ze nog een poosje bij je zijn. Vandaag is het 2 jaar geleden dat ik 1 van mijn oude lobbessen heb moeten laten gaan. Mis ze nog elke dag!
Wat een mega verschil bij Ozzy zeg, hij was echt wel extreem obese he.. Tjee.

Gelukkig alles goed gegaan met je doggie Ulfeino. Beterschap!

Knappe Cherie ! :j

Vandaag via de mail de agenda binnen gehad van de wintertrainingen. Pfff spannend.
Ik ga de 1e keer zonder Sulky, eerst even wennen aan vreemde locatie en zo wat vertrouwen op doen. Erg spannend, maar stiekem ook heel erg leuk!

jecco_ellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 18:57

Oh had even over jou berichtje heengelezen kanniet.
Wat vervelend. Pff moeilijk hoor om ooit een x afscheid te moeten nemen van je geliefde huisdier.
Onze grote hond wordt bijna 10.
Gaat veel te hard!

Vanmiddag stukje gewandeld met ozzy
Afbeelding

Afbeelding

Schaapjes kijken
Afbeelding

Kwam ook nog een vriendin tegen onderweg
Afbeelding

Afbeelding

Helaas even te laat mijn telefoon erbij om te filmen. Hij was al de paardjes aan het roepen in de wei

http://youtu.be/a3JwE7-Lu4w

jecco_ellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 19:13

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 19:20

<3 superschattig! :j

kanniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 19:51

<3 Die tandjes........zo schattig. Is voor mij al bijna te lang geleden. Gewoon genieten!

Kijk mijn grijns vandaag :D

Afbeelding

haf_sjakie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 20:39

Wat een leuk karretje heb je kanniet

jecco_ellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 21:18

Wauw, nou dat is zeker een grijns!
Dat is zeker het Aars wagentje?

kanniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 21:25

Yep, dat is 'm.

jecco_ellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 21:27

Ooo die wil ik ook..

kanniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 21:29

Volgens mij is dat zo oud dat ze het niet meer maken.

jecco_ellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 21:34

Ja ik weet het, wij zijn ooit bij die meneer wezen kijken en zouden toen 2 wagens afnemen. Helaas hield de meneer geen woord en is de koop niet doorgegaan

kanniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 21:40

Voor het juist bod......
(hahaha)

jecco_ellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 21:44

Je woont zo ver...

kanniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 21:48

Je hoeft het niet te dragen, het heeft wel gewoon wielen. Nee, alle gekheid op een stokje. We willen dat wagentje niet verkopen.