Bwhaha jitske.Nouja beter zeggen 'Komt de baby bijna? ' en dat mens blijkt heel niet zwanger te zijn.
_Pretty schreef:Bwhaha jitske.Nouja beter zeggen 'Komt de baby bijna? ' en dat mens blijkt heel niet zwanger te zijn.Dat heb ik een keer gehad Had iemand gefeliciteerd met haar zwangerschap,was ze helemaal niet zwanger
FlorisSam schreef:_Pretty schreef:Bwhaha jitske.Nouja beter zeggen 'Komt de baby bijna? ' en dat mens blijkt heel niet zwanger te zijn.Dat heb ik een keer gehad Had iemand gefeliciteerd met haar zwangerschap,was ze helemaal niet zwanger whaha geniaaal
Hoihoi,Ik ben bezig met 2 verslagen voor ckv die ik morgen moet inleveren Wat erg zeg van dat 12 jarige kind En owjaah mandy beterschap
Vervelen xDEn heeeel had werken als ik nog over wil gaan, als ik deze verslagen niet inlever ga ik niet over
Ilona gaat,ilona word gek,Ilona is onrustig,ilona is sjaggie,ilona loopt zich helemaal op te fokkenByeee
haha ik een 8 maar nu nog een toets van wiskunde volgende week, als ik dan een 6 bijvoorbeeld haal dan sta ik er weer een 6 voor en dan sta ik nog maar 4 te korten en dan moet ik er nog maar een ophalen en dan ga ik over