Haha dankjullie voor de complimenten over mijn stalletje. Nou, mijn vader werkt bij dat bedrijf, en daar lag een stukje land achter, en het verzorgpony verkocht verhaal staat in profiel Dus hij moest ergens staan, dus mochten we daarn een stalletje bouwen! (stalletje was onze achtertuinschuur ), zadelkamertje erbij en oom lekker aan het werk gezet en tadaa! Beetje jammer is dat Boris al het gras opgegeten heeft en dat er nu bijna niks meer groeit, dat is dus het nadeel van een industrieterrein.
Maar opzich, alles ligt midden in de weilanden, en er ligt een wandelpad waar ook veel menners rijden bijna naast, dus daar rijd ik heel vaak. En opzich is het er best rustig. Ze worden iig wel goed verkeersmak, ook groot verkeer, vrachtwagens.
Belady: Alles wat je kunt verzinnen behalve rijden.
Haha ja we gaan het ook heel anders aanpakken dit jaar. Nu staan ze nog op de paddock en dat duurt ook nog ff, maar we gaan het een beetje laten omgooien en inzaaien en bemesten, en dan in 3en of 2en verdelen. En dan gaan ze 's nachts weer gewoon op de paddock om te zorgen dat ze zo lang mogelijk van het gras kunnen genieten.
Is die deken niet veuls te klein? Wat ging je doen in de bak? Ruiters lastigvallen?
Echt niet normaal wat er net gebeurde. Ik was op stal en opeens hoor ik me zus roepen/schreeuwen; "Nee nee nee paard, ga terug!!!" Dus ik ga snel kijken wat heeft Partout dus gedaan; Het halstertouw vast gepakt, maar dat bleef hangen aan zijn hoektand, toen wilde hij dat los krijgen dus in half op zijn kont gaan zitten, heeft mijn zus hem naar voren getrapt. Maar dat was te laat, nu is er een stuk tand afgebroken.. Helemaal bloeden, dus we hebben het uitgespoelt met wat water. Nu maar hopen dat hij er geen last van gaat krijgen.. Stom paard!
Hahah, zo krijg je ook je beweging. Gewoon lekker meerennen met de ruiters
Dekentje past hem netjes, maar zit daar gewoon heel erg scheef en te strak naar voren. Ik zat op de pony en iemand anders had hem er even opgegooid. Nee er reed niemand in de bak, voordeel dat we maar met z'n 5e nu op stal staan en ik ging met Pablo springen, spring ik over een hindernisje dan springt Bertje achterna, heel leuk! Pfoe Nassie dat is ook weer een avontuur, hope;ijk is 't paardje snel beter..
Ow, blijkbaar zit ik dan toch anders in elkaar Ik zou wel even bellen, hij kan vast wel vertellen wat je moet doen (of niet) zonder langs te komen. En een belletje is zo gedaan.