) . Maar ja, leuke shet
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
) . Maar ja, leuke shet
) lovertje13 schreef:Jippieeee! positiefieteit (of hoe je het ook mag spellen)
zaira_sak schreef:ik ben niet te groot hij is 1m15 en ik ben 164 dus........
, 'k zag die shet op pagina 1 .. en wilde reageren .. maar dacht: dit staat op pagina 1, er zijn 7 pagina's, ze hebben het inmiddels vast over iets anders. Maar nee .. en gelijk hebben jullie.

Elise88 schreef:hihi, 'k zag die shet op pagina 1 .. en wilde reageren .. maar dacht: dit staat op pagina 1, er zijn 7 pagina's, ze hebben het inmiddels vast over iets anders. Maar nee .. en gelijk hebben jullie.
het is echt belachelijk. zie 'k daar nou 'n pony met 6 beentjes? zulke dingen, die kan ik gewoon niet begrijpen. en sinds wanneer rijd men western met de paardenmond open? (lees: sinds wanneer moet men eraan gaan hangen?).
Ik had zelf toch 'n iets anders beeld erbij![]()
Het is overigens wel 'n erg leuke pony! zonde.
zaira_sak schreef:ik ben niet te groot hij is 1m15 en ik ben 164 dus........
Elise88 schreef:hihi, 'k zag die shet op pagina 1 .. en wilde reageren .. maar dacht: dit staat op pagina 1, er zijn 7 pagina's, ze hebben het inmiddels vast over iets anders. Maar nee .. en gelijk hebben jullie.
het is echt belachelijk. zie 'k daar nou 'n pony met 6 beentjes? zulke dingen, die kan ik gewoon niet begrijpen. en sinds wanneer rijd men western met de paardenmond open? (lees: sinds wanneer moet men eraan gaan hangen?).
Ik had zelf toch 'n iets anders beeld erbij![]()
Citaat:zaira_sak schreef:
ik ben niet te groot hij is 1m15 en ik ben 164 dus........
hmm.. dan is hij alweer een centimeter gegroeid
Elise88 schreef:
hihi , 'k zag die shet op pagina 1 .. en wilde reageren .. maar dacht: dit staat op pagina 1, er zijn 7 pagina's, ze hebben het inmiddels vast over iets anders. Maar nee .. en gelijk hebben jullie.
Ik had zelf toch 'n iets anders beeld erbij

want het is ECHT een heeel leuk ding
japielover schreef:ey ik volg dit topic ook even ben wel benieuwt welke form van western je dan rijd mijn verzorgster wou ook western rijden met me shet maar we hebben het tog bij het engels gehouden
zaira_sak schreef:ik rijd echt western trail en pleassure( of hoe je hetg speld) dus nu weten jullie het.

zaira_sak schreef:hallo hij heeft dit pas en kijk in boeken dit heet bodemwijdende stand ofzoiets...dus...en hij doet dit bij iedreen

IERTJE7 schreef:als je te groot bent is het niet meteen zielig!
& ook niet als je bijna kan meelopen.
ik heb ook een shett gedaan, en toen zag het er ook zo uit maar hij was bij mij het actiefste en het blijste als ik met hem ging rijden(bij mij was die lekker racerig enzo)
zolang het paard met plezier blijft lopen kan je er gewoon nog op zitten, en ze krijgen geen hernia.
als zo'n beest het niet fijn vind, had die allang pogingen gedaan om haar er meteen af te laten kukkelen.
Ze voelt het vanzelf aan als het niet meer gaat, maar onderschat die krachten niet van die shetten!!