Citaat:
Nope zijn feiten, vraag maar aan je DA/Smid.
53 kilo op een 1 meter hoog beesje is gewoon teveel
Vraag jij dat maar, wij hebben hier geen Da of smid voor nodig want wij kennen onze dieren!
En ivm met die leeftijd en groeien. Klopt inderdaad
had ik niet over nagedacht maar wellicht zal ze niet meer zo veel groeien. (weet ik ook niet want ik kén de ts ook niet in real life)
En zeg t'is toch niet dat je met de meerderheid iets zegt dat het daarvoor juist is?? Wat een onzin zeg!
Citaat:
Ga lekker met ze mennen, zodra je voeten eronder te ver onderuit steken ben je gewoon te groot al weeg je 30 kilo.
Zo denk ik ik erover.
Dan ben ik nog NIET te groot want mijn voeten komen er NIET te ver onderuit, geloven jullie me niet ga dan maar lekker naar België en kijk maar. Hoe kunnen jullie nu in godsnaam oordelen als je zelf geen foto hebt gezien?
En met die buitenritten bedoelen we juist maar dat de ts OOK andere dingen doet zoals aan de fiets,aan de hand, longeren, springen... Een daarnaast rijd soms soms in de week 1x2 maal in de week op haar shet en dan nog niet zo lang en niet intensief!
En maaik idd jessbub heeft gelijk jij rijd ook op je shet dus dit is echt wel te zielig! gewoon mee doen met de rest zou ik zeggen! En dan OOK ng strandritten dus. Waar haal je het dan om de ts aftekraken?
Laatst bijgewerkt door Ogrop op 01-11-06 19:53, in het totaal 1 keer bewerkt