Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Pluttersput schreef:En wandelen, knuffelen, picknicken, gebruiken om spullen te dragen enzo.. Kan allemaal
marleen_usar schreef:Waarom neem je geen cavia kan je alleen niet mee wandelen,alhoewel ik er ooit 1 had die kende allemaal kunstjes.
marleen_usar schreef:Waarom neem je geen cavia kan je alleen niet mee wandelen,alhoewel ik er ooit 1 had die kende allemaal kunstjes.

Eetje_WallY schreef:marleen_usar schreef:Waarom neem je geen cavia kan je alleen niet mee wandelen,alhoewel ik er ooit 1 had die kende allemaal kunstjes.
Ik vind een shetje leuker en het maakt me ook niet uit of het sneeuwt hagelt regend, enz,..
neetje86 schreef:ja dat zeg je nu. ik hou heel vel van me paard maar met regen en kou kan ik het ook vervloeken dat ik mijn warme huisje uit moet om naar haar toe te gaan.

Leo3hoekje schreef:neetje86 schreef:ja dat zeg je nu. ik hou heel vel van me paard maar met regen en kou kan ik het ook vervloeken dat ik mijn warme huisje uit moet om naar haar toe te gaan.
ja, maar je doet het wel, toch!?
BlazingBoots schreef:Eetje_Wally: Ik hoop voor je dat het goedkomt en dat je Wally een goed leven kan geven!
hij stond op marktplaats bij de naam shetlander hengst net ging ik even kijken en toen stond er shetlander hengst, VERKOCHT
ivylover schreef:nou als ze daar genoeg geld voor hebt om hem op de manege te late staan kan dat tog? en ze hhoeft er heus niet ELKE dag naartoe want wordt er nu dan ook elke dag voor hem gezorgd (poesten, enz.)? nee. en dat eten enz doen ze op de manege wel hoor. ok een knuffel kan ook niet, okmaarja het kan wel als je er redelijk vaak naartoe gaat
nou als ze daar genoeg geld voor hebt om hem op de manege te late staan kan dat tog? en ze hhoeft er heus niet ELKE dag naartoe want wordt er nu dan ook elke dag voor hem gezorgd (poesten, enz.)? nee. en dat eten enz doen ze op de manege wel hoor. ok een knuffel kan ook niet, okmaarja het kan wel als je er redelijk vaak naartoe gaat
Eetje_WallY schreef:Hoi allemaal, wally is verkochthij stond op marktplaats bij de naam shetlander hengst net ging ik even kijken en toen stond er shetlander hengst, VERKOCHT