Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
karoliena schreef:@ Nassie: maar goed even serieus dan, wil jij beweren dat mn kleine frummel Jimmy dan serieus 280 kilo kan dragen?
liz_wouwsie schreef:ik weet al hoe het zit!! als je shet nou bij voorbeeld 300kg weegt dan deel je dat door 3 of 2 dan weet je het gewicht dat erop kan eventueeel.... ik zei het verkeerd om dus bedankt voor de boze reacties mijn fout!!!kan jullie t vergeven??
ik weet al hoe het zit!! als je shet nou bij voorbeeld 300kg weegt dan deel je dat door 3 of 2 dan weet je het gewicht dat erop kan eventueeel.... ik zei het verkeerd om dus bedankt voor de boze reacties mijn fout!!!
kan jullie t vergeven??ik weet al hoe het zit!! als je shet nou bij voorbeeld 300kg weegt dan deel je dat door 3 of 2 dan weet je het gewicht dat erop kan eventueeel.... ik zei het verkeerd om dus bedankt voor de boze reacties mijn fout!!!
kan jullie t vergeven??
![]()
Rissjuh17 schreef:FF vraagje?Waarom is het voor een shet oh zo zielig als er een groot iemand op gaat zitten.. en ijslanders dan?Zitten ook volwassen mensen op..vind dat dan ook wel een beetje zielig.. want een ijslander en een grote shet verschillen niet veel in maat..
Rissje17 schreef:en ijslanders dan?Zitten ook volwassen mensen op
OpPheLiIa schreef:Ik ben 1.60, 45 kilo..
Ik rij er soms nog op..