Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
karoliena schreef:@ Nassie: maar goed even serieus dan, wil jij beweren dat mn kleine frummel Jimmy dan serieus 280 kilo kan dragen?

kan jullie t vergeven??
ik weet al hoe het zit!! als je shet nou bij voorbeeld 300kg weegt dan deel je dat door 3 of 2 dan weet je het gewicht dat erop kan eventueeel.... ik zei het verkeerd om dus bedankt voor de boze reacties mijn fout!!!
kan jullie t vergeven??ik weet al hoe het zit!! als je shet nou bij voorbeeld 300kg weegt dan deel je dat door 3 of 2 dan weet je het gewicht dat erop kan eventueeel.... ik zei het verkeerd om dus bedankt voor de boze reacties mijn fout!!!
kan jullie t vergeven??
Hou eht maar gewoon op maximaal 20 %
maarja ik heb toch een verzorgertje voor mijn shet want ik ben er te zwaar voor dus ja... Je hebt gelijk!!! liz_wouwsie schreef:ik weet al hoe het zit!! als je shet nou bij voorbeeld 300kg weegt dan deel je dat door 3 of 2 dan weet je het gewicht dat erop kan eventueeel.... ik zei het verkeerd om dus bedankt voor de boze reacties mijn fout!!!kan jullie t vergeven??
ik weet al hoe het zit!! als je shet nou bij voorbeeld 300kg weegt dan deel je dat door 3 of 2 dan weet je het gewicht dat erop kan eventueeel.... ik zei het verkeerd om dus bedankt voor de boze reacties mijn fout!!!
kan jullie t vergeven??ik weet al hoe het zit!! als je shet nou bij voorbeeld 300kg weegt dan deel je dat door 3 of 2 dan weet je het gewicht dat erop kan eventueeel.... ik zei het verkeerd om dus bedankt voor de boze reacties mijn fout!!!
kan jullie t vergeven??
![]()
en gedeeld door 2 of 3 van 300 kg is 100 of 150 kg. dat lijkt me ook weer een beetje heel erg veel hoor hahaha 

Een ielige kleine IJslander kan minder gewicht houden dan eentje van 1.50m 
Rissjuh17 schreef:FF vraagje?Waarom is het voor een shet oh zo zielig als er een groot iemand op gaat zitten.. en ijslanders dan?Zitten ook volwassen mensen op..vind dat dan ook wel een beetje zielig.. want een ijslander en een grote shet verschillen niet veel in maat..
Beetje volwassen iemand weegt rond dat gewicht. Heel anders dan shetten dus die max 250 kg wegen en dus max 50 mogen dragen.Rissje17 schreef:en ijslanders dan?Zitten ook volwassen mensen op
) 
OpPheLiIa schreef:Ik ben 1.60, 45 kilo..
Ik rij er soms nog op..