dan moet daar verandering in komen trouwens, ik ga met pol 30 cm springen ik ben de laatste 3 weken van de bassis school vakantie weg, en de 31, een week PONY KAMP
Hoi hoi ! Ik hoorde dus van een vriendin over dit topic, diegene woont zelf in Utrecht geloof ik.. En het leek mij ook wel leuk om met mijn shet mee te doen. Is er al een datum vastgesteld ? En ik zou dan ook graag meewillen doen met de spelletjes en de parade. Moet wel even kijken want kan niet veel oefenen doordat hij nu anderhalve week hier staat, en dan weer anderhalve week ergens anders op een landje, omdat zijn eigenaresse ( het is dus mijn verzorgshet ) op vakantie gaat, en het een beetje banketstaaf is om hem alleen in de paddock te laten staan, ondanks dat ik er paar uur per dag doorbreng.
Het is in wieringerwerf begrijp ik? Is niet zo ver van mij. Ik kan wel wat mensen optrommelen of zelf meedoen met Lizette, of ik moet daar iemand op laten rijden. Heb ik nog wel een maandje nodig, is er al een datum vastgesteld?
Okee ik heb het topic net gelezen. Dennis is niet zo ver van mij vandaan met de trailer. Is er al een datum vastgesteld? Dat is voor mij ongeveer het belangrijkste. En of de onderdelen al vast staan.