De trotse eigenaren van de shetlanders!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

LADPR

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 15:00

Haha inderdaad laten we het hopen, ze kijkt nog steeds erg verliefd hoor, hihi. Leuke verzameling zo zeg.

fjordnina

Re: De trotse eigenaren van de shetlanders!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 15:08

verliefd? Das meer dan ze gister toonde Is ze er al weer bij geweest? (nee hoor, ben niet nieuwsgierig)

LADPR

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 15:25

Haha, we zetten haar er zo bij, vanochten was ik bang dat ze neit eens meer hengstig was blijkbaar was ze nog neit goed wakker of zo, vanmiddag was ze al weer lekker aan het uitdagen, hihi. Dus ze mogen starks nog evne samen verliefd zijn, vanaochtend reageerde Jimmy ook niet echt op haar, en net weer juist wel. Haha, lekker logisch. Als het lukt maak ik nog wel een paar foto's heb haar steikem wel verwend met een handje muesli hoor, hiih

fjordnina

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 16:33

en ze is al te dik!

Als je een keer zin en tijd hebt mag je der best mee nemen aan de fiets, vind ze geweldig! Ze luistert heel goed naar stemhulpen dus dat is heel fijn.

ik ben benieuwd!

LADPR

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 18:48

Haha as leuk vanavond, wat een stel zeg, vanmiddag bijna niet hengstig en vanavond weer volop.

Dus ze is weer gedekt. Het is echt ene stelletje zeg word je niet goed van, ze hebben ruim een uur bij elkaar gestaan ze hadden samen besloten dat ze niet uit elkaar wilde. Elke keer als we ee van de twee wilde pakken gingen ze er in volle galop met zn tweetjes vandoor, haha.

Toen we de wei aan het uitmesten waren liep ze als een schaduw achter Roel aan, dus ze vermaakt zich nog prima, hihi. Fietsen word een beetje lastig voor mij met een hand maar kan haar wel even elke dag wat laten bewegen?

fjordnina

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 20:13

Het is geen noodzaak ofzo hoor, alleen als je het leuk vind.

Liet ze zich niet pakken? Heb je al "Elite Ho" geprobeerd? (vind dat het hier nu net staat alsof het de een of andere toverspreuk is

Ze is inderdaad zo nieuwsgierig dat ze je overal volgt, super gewoon.

Als ze echt niet willen komen, kun je ze ook best wat langer bij elkaar laten staan, ze krijgen er na een tijdje vanzelf genoeg van. je zag het gister met Elite, die trapte na een tijdje van zich af.

Ze zal we een klokje hebben. 's Ochtends niks aan de hand, 's middags wat actiever en daarmee de hormonen ook en 's avonds door het dolle heen.

Heb je nog meer foto's kunnen maken of ben je daar niet aan toe gekomen?

Vraagje waar ik nu aan denk: Hoe zit dat bij het nmprs met de naamgeving? Moet het met een bepaalde letter beginnen, is de keuze helemaal vrij of doen ze het nog weer anders?

aur0ra_h0rse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-06 20:23

wagt leuk!

LADPR

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 20:26

Haha ik zal het morgen eens proberen, hebben julie al een datum geprikt voor volgende week?

Dat klokje heeft ze zeker zo, mrogen avond zetten we ze pas weer bij elkaar gewoon.

Nee ben niet aan foto's toegekomen, Vincent voelde zich inde steek gelaten dus sprong vol de draden in naar de bak toe, die is helemaal opgefokt als hij niet bij Jimmy mag, flapdrol. Dus die moet verplicht op stal wachten als troost krijg ie wat lekkers, hihi.

Naam mag je helemaal zelf bedenken, hoeft neit met een letter of wat dan ook.

fjordnina

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 20:31

Tja, je kunt er in ieder geval vrij zeker van zijn dat ook vincent zich volgend jaar wel met een merrie zal redden. Wel heel gebleven (zowel Vincent, jij als de draden)?

Datum mail ik je wel even, wil niet dat het topic een jimmy/elite verhaal wordt, al is het wel erg leuk. Ook anderen even weer de kans geven

savath

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 20:41

hier zijn er twee kleine(83cm ) en een grote1,05m
Afbeelding
mylady is een vos dun merrietje,met zebrastreepjes op de beentjes en een aalstreep
Afbeelding
moortje onze oude vrien,is ergens dik in de twintig,ziet erg grijs onder zijn voorbles.
Afbeelding
en dan de sammy,ons dekhengstje
Afbeelding

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 20:50

fjordnina schreef:
Tja, je kunt er in ieder geval vrij zeker van zijn dat ook vincent zich volgend jaar wel met een merrie zal redden. Wel heel gebleven (zowel Vincent, jij als de draden)?

Datum mail ik je wel even, wil niet dat het topic een jimmy/elite verhaal wordt, al is het wel erg leuk. Ook anderen even weer de kans geven

Haha ja inderdaad, ja draden waren gauw weer terug op de plek, Vincent is ook heel dus niks aan de hand

singasong

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 21:53

Vroeg me af als je een shet hebt zonder papieren kun je hem dan toch laten keuren en hem laten inschrijven en er alsnog papieren bij krijgen? Ik weet helemaal niet hoe dit in z'n werk gaat!

LADPR

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 22:20

Met hengsten kan je neit naar de keuring, met merries en ruinen wel mits ze niet groter dan 106 cm zijn

Lisjuh87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 23:02

karoliena schreef:
Met hengsten kan je neit naar de keuring, met merries en ruinen wel mits ze niet groter dan 106 cm zijn

Meen je dit nou serieus? Mij is altijd gezegt dat ik met mijn 2-jarige merrie zonder papier geen keuringen mag lopen!

LADPR

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 06:45

Ja zeker wel als ze dus maar kleiner is dan 106 cm. Stuur me anders even een PB met hoe en wat dan leg ik je precies uit hoe alles werkt je kan zelfs eind juli al meedoen.

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 12:57

Tellen trotse verzorgsters ook?

Ik verzorg sinds december namelijk een Shetlander merrie van 6 jaar en het is echt helemaal mijn maatje.

fjordnina

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 17:53

LADPR

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 18:54

Zo lang zit ik nog neit in de shetjes dus heb helaas geen idee.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 17:14

Ik heb geen eigen shet, maar wel een verzorgponytje:P Heeft pas een veulen;)

fjordnina

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 18:57

foto's???

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 12:26

ik zal er een zetten

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 12:28

Afbeelding

Afbeelding Het pasgeboren veulentje: [***]:P

fjordnina

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 12:29

Vind je het erg als ik zeg dat ik het veulentje het leukste vind? Mams is ook leuk hoor.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 16:29

haha ik vind ze allebei leuk hoor:)Cindy is inderdaad niet het allermooiste, maar ze is echt heel lief:)

minishet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 07:42

Het is inderdaad een heel leuk veulentje. Je zou niet eens zeggen dat het van een shetlander afkomt.
Ik ben wel benieuwd welke kleur dat hij gaat worden.

Mini Shet