Hoe gaat het nu met Hidde?
Echt een prachtige paddock hebben ze
Jeetje: druk bezig met Banjer, leuk hoor!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ze krijgen op dit moment onbeperkt hooi in een bak met net er over en hij knapt er flink van op. Hij is vrolijk en doet weer wat hij altijd deed; liggend slapen. Dit doet hij minstens 2 uur per dag
dat klinkt echt als een veulentje en bijna zorgwekkend maar toch lijkt er niks aan de hand te zijn met hem.

En wat vervelend dat Finn een terugval heeft gehad, het ging zo goed. Is er geen medicatie dat kan helpen oid?
Lekker vakantie.
ik heb ineens mega last van mij keel. Zal maar even een zelftestje doen
Ja sorry ik kan er alleen maar lol van inzien.
(grapje natuurlijk)
zo bekijk ik het altijd.
voor alle partijen fijner denk ik.
Lori schreef:Hij wordt 20 april 2 jaar al, ermee fokken ga ik sowieso niet doen. Ik wil vooral vermijden dat het spelen overgaat op jagen, bij sommige gebeurt dat niet maar het blijft een gok. Ik wil gewoon een fijne recreatie pony om mee te wandelen en hopelijk mennen over enkele jaren.
Je hebt ook nog een andere hengst toch of zijn dat allemaal ruintjes?

Lori schreef:Ik heb enkel nog ruinen buiten Happy, ik heb wel lang een hengstenkudde gehad tot bij enkele het spelen alsnog jagen werd.
Het is eerder nog iets twijfel tussen nu of in het najaar eigenlijk. Gelukkig heb ik een dierenarts die vaak de zelfde week of deze erna al kan langskomen voor zo een dingen.
Kiekeboefje schreef:Ik zou gewoon bellen![]()
Lekker Susanne! Buiten gereden??
Hidde is trouwens geschoren! Ik ben er weer blij mee. En hij ook, direct een veel blijere pony.
[ [url=m/f4SL46.jpg]Afbeelding[/url] ]