Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

>

Maar hier gelieve geen commentaar op. Dante mag reserves hebben.
_Celess schreef:Wat voor bitloos hoofdstel gebruik je? Voor het mennen?
Jelleee schreef:Mijn mening over bitloos mennen zal ik hier maar niet neerzetten
Ik heb overigens niet eens normale hoofdstellen, alleen menhoofdstellen (ideal) en longeren doe ik met dubbele longe, of aan halster + bitstukje voor gewoon ff afwisseling of benen strekken.

Jelleee schreef:Ik vind je heel verstandig! Je hebt er goed over na gedacht zo te horen. Inderdaad, wat je in de bak of op je erf doet moet je zelf weten, maar breng andere mensen niet in gevaar buiten. Dan hebben wij ongeveer dezelfde mening denk ik.
Daarom. Ik vind het gewoon heel naar dat door die val je anders zoveel moet beperken terwijl Dante het zo onwijs leuk vind. Toen zijn we op het idee gekomen om het bitloos te proberen. Voor minder spanning (en pijn) bij Dante. Onze buren doen veel aan mennen, en terwijl ik tegen ze stond te mopperen dat het waarschijnlijk alleen in de bak werd vanwege haar mond, bood hij het menpad achter zijn huis aan. Ik was zo blij. Hier cross ik nu doorheen met mijn andere pony, terwijl Dante voorlopig nog aan alle commando's werkt in de bak.