Ooit Carina, zuo ik er wel een veulentje van willen hebben! Mijn eigen palomino proberen te fokken Maar goed, voorlopig niet, mijn grote gaat kleine veulentjes opeten
Ja, daarom schreef ik al, hij zal niet n grote maat zijn.
Kentaro
Geplaatst: 24-06-14 16:52
Tiger biedt graag zijn diensten aan......
Wat erg.... Meneer Vreeken heeft vorige week donderdag de kleine bruine al opgegeven... En hoe heet hij?!?!? Humpy............ Gedachtig het gezegde een goed kind daar naar zijn vader aardt.....
Ik zit met een dilema!:( het maatje van galant word waarschijnlijk deze week ingeslapen nog! Maar dan komt hij alleen in een stalletje te staan wat moet k nu doen! Van stal verhuizen of tijdelijk naar anderen shets toe? Ik weet het niet en k weet ook niet of de eigenaaresse van snuitje een anderen aanschaft!:(
Kentaro
Geplaatst: 26-06-14 11:29
Alleen laten staan zou ik absoluut niet doen. heb je een mogelijkheid om hem tijdelijk bij iemand te zetten, zou ik daar zeker voor kiezen. Het is nu uiteraard niet het juiste moment om met Snuitje zijn vrouwtje te praten over een eventuele andere pony, maar misschien komt er wel weer een?! Of zou je iemand weten die tijdelijk zijn/haar paardje bij jou wil stallen??
Snuitje word morgen helaas ingeslapen en galant komt dan een paar nachtjes alleen te staan! Als het goed is en het allemaal door kan gaan komt er dan ook een rijsdrecht naar ons toe! Een ruin van 9 jaar. Ben even zijn naam kwijt maar dat weet kentaro denk k hahaga!! Ondanks het verdriet wat we morgen gaan beleven komt er dan toch weer zonneschijnt!
Jaa indd!! Zal indd helemaal leuk zijn!! Ook voor galant! !
Tancreda4
Geplaatst: 27-06-14 20:41
Tiger is cool als hengst, maar als ik ooit een veulentje wil, dan doe ik een apart kleurtje. Maar goed, dan moet ik eigenlijk niet wachten.... Ze is 'al' 9. Maar ja, voorlopig zit het er nog niet in. Iemand die haar ooit eens vanaf een foto ging readen (uitprobeersel) zei wel dat ze graag een veulentje zou willen Daar moet ik eigenlijk wel naar luisteren he
Humpy vind ik een leuke naam!
Amigo, wat een leuke
Fijn Loretta dat er een oplossing is gevonden! Nog een Rijsdrechtje erbij, wat fijn zeg. Is dat voor bljivend?
Duimen jullie op goed weer morgen avond? Het plan is om pony mee te nemen naar het strand voor haar jaarlijkse uitje Lekker wandelen op het strand. Ziet ze ook eens wat anders