little_king schreef:Grappig omdat ik niet precies benoem wat jij wilt horen heb ik me er niet in verdiept.
Ik heb weinig trek in een verhaal van een A4 tje te schrijven omdat jij iets denkt van iemand.
Als lichaamstaal volstaat komt er ook geen tik. Simpel.
Maar een paard, de eerste dag dat hij er staat, bij een vorige eigenaar heeft geleerd dat als je de staldeur open doet en je daar in staat en niet uit de weg gaat hij daarop naar voren springt met de oren plat en de mond open, daar ga ik niet zonder actie staan kijken.
Die heeft een lel te pakken voordat ik een bijt heb.
Fijn dat jij dat anders aanpakt. Al denk ik dat je dan verminkt was.
Maar dat heeft niets te maken met dat een ander paardentaal niet begrijpt.
Dat heeft te maken met wat je door de jaren heen op je stal hebt gekregen.
Het heeft er alles mee te maken als je de paardentaal niet begrijpt en dat doe je gewoon niet. Helaas zal en wil je dat niet begrijpen omdat je zit vastgeroest aan je eigen mening en niet openstaat voor andermans visie. Maar dat is je goed recht. Doe vooral wat voor jou goed voelt. Wat voor het paard goed is doet er ook niet toe toch? Ik ga hier verder niet het topic vervuilen met een welles nietes spelletje. Je mag je gal spuwen via PB en indien niet is dat ook goed.
Mijn mening is en blijft dat slaan niets oplost en wil dat TS ook meegeven. Dat is de reden dat ik reageer in dit topic en ik hoop dat TS hier wel wat mee kan. Ze komt er wel met deze shet. Ook zonder te slaan of te schoppen. I've been there.

dus kort om zou ik eens wat grond werk gaan doen bij mij heeft dit echt heel erg geholpen