enter en twenter keuring + nmprs show 29 juni 2013

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-13 22:44

jeetje hatsjoe die heeft er nog geen zin in om dr uit te komen duim voor je dat de kleine zich 1 deze dagen zich gaat melden

Manda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 16:31

Ik heb ze vandaag weer al alledrie gewassen, met witte moet je daar vroeg mee beginnen :D, nu met dekentjes ze wit houden en hopelijk is nog een keer wassen dan voldoende. Alleen Lola haar staart is hopeloos.

Ik hoop dat het weer een mooie zonnige dag wordt zodat het buiten gehouden kan worden :)

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-13 20:44

milk is gelukkig totaal geen smeerlap die is echt nog behoorlijk schoon voor haar doen. was haar wel een dag van te voren nog ff met ouwe banketstaaf shampoo :')

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-13 20:10

tralala hebben jullie t weer bericht gehoord voor komende dagen -O- ik hoop op ze minst dat t droog gaat wezen zaterdag zeg...

LS_fotos

Re: enter en twenter keuring + nmprs show 29 juni 2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 20:13

2 jaar geleden was het ook zo drama, toen regende het zo heftig dat sommige paardjes bij de jury onder de tent gingen staan en het keuren ff stillag!
Hopen dat het nu net zo mooi als vorig jaar is.

Ik heb er zin in!!

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 20:39

Zoiets :')

Hoop op zegen voor iedereen dat het beter weer word.

Manda

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 21:52

Twee jaar geleden was het toch op een andere locatie waar geen binnenmogelijkheid was? Als het nu slecht weer is kan het gewoon binnen.
Al hoop ik ook echt dat het gewoon buiten kan en het niet regent....

mara1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 21:56

Hai allemaal,

al een tijdje lees ik mee.
Ik kom zaterdag ook met een twenter merrie maar vroeg me af of er ook voorbrengers zijn?
of dien je dit zelf te doen?

Met de HK stond me bij dat er ook voorbrengers waren, vandaar mijn vraag ;)

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-13 22:11

Happinez schreef:
[ Video ]

je was een beetje verzopen denk :') paardje kijkt ook niet echt heel gezellig haha.
Maar ik weet dat er met de hengsten keuring les was in de andere bakken dat zal nu wel ook zo wezen denk??
en zou t ook met slecht weer niet gewoon buiten zijn??.. hoop toch stiekum dat de gewone keuring gewoon binnen is net zoals de hengstenshow :') kan je in ieder geval droog binnen staan als t regent haha

denk dat ik maar gewoon setje droge kleding mee ga nemen :') al is t maar voor de zekerheid

mara1 volgens mij dien je gewoon zelf voor je voorbrengen enzo (net zoals op een dressuur wedstrijd enzo voor je eigen voorlezer) te zorgen al ken je volgens mij altijd wel mensen aanspreken al heb je er hulp bij nodig er zijn vast genoeg mensen die je wel willen helpen :j
ik ga in ieder geval wel gewoon zelf voorbrengen al zal ik t vast verkeerd doen haha maar dat mag de pret niet drukken toch? :') :P

Manda

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 22:19

50% neerslagkans, dus we gaan maar van het goede uit :D

xElienx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 22:29

Ik heb zin in zaterdag :D Het is/wordt wel een hectisch weekje. Net nog even met Caan in het bos getraind. Liberty heb ik nog niets aan gedaan :o dus dat gaan we van de week nog even doen. wagentje moet nog gepoetst en het tuig...even kijken hoe ik dat vrijdag ga doen met het wassen van caan enzo, want dan hebben 's avonds nog een BBQ na het werk. oja en de hoefsmid komt van de week ook nog :+
Ik ben nu net pas klaar met uitmesten := als dat de rest van de week zo gaat, weten jullie waar de wallen zaterdag vandaan komen :')
Ik heb caan overigens ook niet op dieet gezet hoor.

oja en van mij mag het buiten gehouden worden als het weer het enig sinds toelaat hoor. veel leuker :D en we zijn niet van suiker

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 22:57

In de catalogus staat dat je iemand mag laten voorbrengen maar daar moet je dan zelf voor zorgen.

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 23:34

Manda schreef:
Twee jaar geleden was het toch op een andere locatie waar geen binnenmogelijkheid was? Als het nu slecht weer is kan het gewoon binnen.
Al hoop ik ook echt dat het gewoon buiten kan en het niet regent....

Klopt , vond ik zelf wel een leuke locatie moet ik zeggen,wel wat kleiner maar gaf wel een gezellig sfeertje ondanks de regen toen vond ik.

Ik moet ook nog even kijken of ik kom spieken, hangt ook een klein beetje idd van het weer af.
Eigenlijk moet ik wel , want wil nog van alles bij Maris shoppen :')

Meavey

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 23:43

Het is in principe buiten tenzij het rotweer word dan doen ze het altijd binnen.
Jeugd- en merriekeuring is voorbrengen door eigenaar, maar er open altijd wel wat helpende handjes rond hoor. ;)

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 23:43

Kom maar gewoon Mel! En na afloop kan je benthe knuffelen!

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 23:47

Hoe ver is het van jullie Romy ? Als ik ga blijf ik sowieso niet de hele dag hoor.. druk druk :')

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 00:00

Het is 9,5 kilometer.

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 00:06

Happinez schreef:
[ Video ]

Whaha ik loop daar ook als een verzopen katje rond :') Wat was dat erg! Regen regen regen, eind juni of juli en ijskoud, alle paardjes stonden onder die tenten te trillen als een rietje.

shetties

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 00:10

Was dat Tubbergen? Zooo veel regen :x

mara1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 08:51

Meavey schreef:
Het is in principe buiten tenzij het rotweer word dan doen ze het altijd binnen.
Jeugd- en merriekeuring is voorbrengen door eigenaar, maar er open altijd wel wat helpende handjes rond hoor. ;)

ah bedankt voor je antwoord!
had het boekje indd wel gelezen maar zou wat sneu zijn als ik daar in mn gewone kloffie rond loop omdat ik denk dat er wel voorbrengers zijn ;)
Hijsen we onzelf weer even in het tenue :P

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-13 09:25

hoe dichterbij t komt hoe zenuwachtiger ik word haha

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 10:29

het is bijna zover en ik vind het topic ook eindelijk whaha, wij gaan samen met marschwood 1 van ons zelf en hun dacht ik 2 of 3

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 20:03

Nou gaat lekker, ik NMPRS mailen waarom ik mijn paspoort nog niet terug heb terwijl ik het overschrijven netjes betaald heb en het nog maar een week is tot de keuring. Denk misschien krijg ik het op de keuring terug. Krijg ik mailtje terug dat ze het paardje hebben overgeschreven op basis van de inschrijfformulieren voor de keuring en de show en ze hebben het paspoort niet. Laat ik die formulieren nu opgestuurd hebben in 1 envelop samen met het paspoort... Ben serieus benieuwd hoe ze zich hieruit gaan redden, dit is niet leuk...

mara1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 22:11

oei das niet zo mooi!!
en al helemaal niet als het in 1 envelop is gestopt..
Hoop voor je dat t snel weer boven water komt!!

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-13 22:18

hoop ook voor je dat je paspoort weer gevonden word hatsjoe schiet anders niet op...

zien jullie entertjes en twentertjes er ook zo lekker rond uit :')

Afbeelding
gister even op pad geweest met de trailer en eens op onbekend terrein in een bak aan de slag geweest met beetje oefenen voor de keuring en ja had ff beetje lopen stuntelen met knotjes had ff last van een tut moment haha

en ff een stomme vraag hoor maar hoeveel cm scheren jullie ongeveer weg achter de oren??
Laatst bijgewerkt door NathalietjeB op 25-06-13 22:39, in het totaal 1 keer bewerkt